Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
2,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:521121
 
Vērtējums:
Publicēts: 10.01.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  ANOTĀCIJA    2
IEVADS    4
MULTIMEDIJU PIELIETOŠANAS NOZARĒS    5
MULTIMEDIJU PAMATSASTĀVDAĻAS    6
3.1  Teksts    6
3.2  Grafika    8
3.3  Attributes    8
3.4  Animācija    9
3.5  Skaņa - audio materiāli    10
3.6  Video    11
SECINĀJUMI    14
LITERATŪRAS SARAKSTS    15
Darba fragmentsAizvērt

Multimediji (angļu val. multimedia) ir divu vārdu saliktenis, tas ir, multi, kas nozīmē daudz jeb vairāki, un mediji – informācija, tātad multimediji ir vairāki veidi kā uzglabāt un nodot informāciju. Mūsdienu laikmets ir informācijas laikmets, kad informācijai ir liels spēks un vērtība, tādēļ visur tiek izmantoti multimediji, piemēram, žurnālos, televīzijā, internetā un reklāmās.
Ar vārdu multimediji saprot arī dažādas ierīces datu izplatīšanai un uzglabāšanai, šajā kategorijā ietilpst arī datorprogrammas, kuras apstrādā vai veic darbības ar informāciju, piemēram, attēlu, video un teksta apstrādes programmas. Multimediju programmas plaši tiek izmantotas gan atpūtas nolūkos, piemēram, video vai audio failu atskaņošana, gan darbā, piemēram, teksta redaktori, attēlu redaktori, video materiālu redaktori u.t.t.
Referāta ietvaros apskatīšu nozīmīgākos multimediju elementus, tādus kā: teksts, video un audio materiāli, attēli, animācija. Mūsdienās interaktivitāte daļēji tiek uzskatīta par multimediju sastāvdaļu, bet tā kā pats jēdziens interaktivitāte nav īsti definēts, tad aizvien notiek debates par to vai interaktivitāti var uzskatīt par multimediju sastāvdaļu.

Multimediji mūsdienās tiek plaši izmantoti, jo informācijai ir liela vērtība un nozīme sabiedrībā. Tā kā mēs dzīvojam informācijas laikmetā, nodot un saņemt informāciju ir daudzas metodes, piemēram, internets, televīzija un radio. Televīzija un radio, kā mediji, ir zināmi jau sen, taču internets tiek izmantots salīdzinoši nesen.
Multimedijus izmanto ļoti daudzās nozarēs, bet visvairāk reklamēšanā, jo šī nozare izmantot pilnīgi visus medijus un visādus informācijas nodošanas veidus potenciālajiem pircējiem un pakalpojumu izmantotājiem. Tā kā internetu izmanto aizvien vairāk cilvēku, loģiski mājas lapās parādās aizvien vairāk reklāmu. Reklāma internetā var būt ļoti dažādos veidos, piemēram, animācijas, video materiālos, audio ierakstos, kas pievienoti animācijām vai parastām bildēm, protams, tiek izmantots arī formatēts teksts.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties