Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
3,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:521106
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 08.06.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2000. - 2010. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
  Pētījuma apraksts    4
  Pētījumu apstrādes metodes    5
  Pētījumu rezultāti    6
  Secinājumi    12
  Priekšlikumi    14
  Izmantotās literatūras saraksts    15
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
1. Sadarbība ar Swedbank (Hansa Līzingu), tā partneru grupā tika vērtēta pozitīvi. Gandrīz visās aptaujas pozīcijās lielākā daļa Swedbank partneru esošo sadarbību novērtēja ar vienu no divām augstākajām vērtējumu atzīmēm – 6 vai 7 punktiem.
2. Kopējais novērtējums (visu aptaujā iekļauto izteikumu vidējā vērtējumu atzīme) sasniedza 5,99 punktus.
3. Rezultātu analīze dažādos Swedbank partneru segmentos atklāj, ka salīdzinoši pozitīvāk sadarbība ar Swedbank (Hansa Līzingu) vērtēta Industriālā transporta un reģionālo partneru segmentos.
4. Pētījuma rezultāti liecina, ka aktuālākās problēmas pašlaik kompānijas sadarbībā ar tās partneriem ir pakalpojumu dārdzība un pieejamība. Šie aspekti visbiežāk tika minēti argumentējot kritiskus vērtējumus.
 Vērtējot Hansa Līzinga darījumu apstrādes un finanšu produktu/ pakalpojumu kvalitātes izmaiņas pēdējo 12 mēnešu laikā, lielākajā daļā gadījumu tika pausts viedoklis, ka tā nav būtiski mainījusies. Izmaiņas Hansa Līzinga darījumu apstrādes kvalitātē pozitīvi vērtēja 27,8% sadarbības partneru, savukārt finanšu produktu/ pakalpojumu kvalitātē – 23,5% aptaujāto. Kritiski Hansa Līzinga darījumu apstrādes un finanšu produktu/ pakalpojumu kvalitātes izmaiņas pēdējo 12 mēnešu laikā vērtēja attiecīgi 14,3% un 10% respondentu.
5. Nozīmīgākie sadarbības aspekti Hansa Līzings partneru skatījumā ir:
• Apkalpošanas ātrums, savlaicīgums – to kā visnozīmīgāko sadarbības aspektu nosauca 24,4% partneru, savukārt kā vienu no diviem nozīmīgākajiem – 51,3%.
• Darbinieku atsaucība – to kā visnozīmīgāko sadarbības aspektu nosauca 17,6%, savukārt kā vienu no diviem nozīmīgākajiem – 37% respondentu.
• Pakalpojumu konkurētspēja – to kā visnozīmīgāko sadarbības aspektu nosauca 21,8%, savukārt kā vienu no diviem nozīmīgākajiem – 30,3% respondentu.
6. Par optimālo komunikācijas kanālu, kā sniegt informāciju par Swedbank jaunumiem, tika atzīts e-pasts. Šādā veidā saņemt informāciju visērtāk būtu 84% aptaujāto sadarbības partneru.
7. Otrs nozīmīgākais informācijas saņemšanas veids ir kompānijas mājas lapa internetā. Šādu viedokli pauda vairāk par ceturtdaļu (27,7%) aptaujāto.

Autora komentārsAtvērt
Redakcijas piezīmeAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties