Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
2,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:514582
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 21.05.2019.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Lai izglītība būtu veicinoša un pozitīvi virzīta, bērniem ar mācīšanās traucējumiem būtu jāapgūst mācību viela pēc individuālā plāna. Plāns ir izglītojamā spējām pielāgota izglītības procesa organizēšana, kas balstīta, ievērojot viņa pieredzi, prasmes, izziņas procesu īpatnības un izglītības standartā un mācību priekšmetu programmās izvirzītos mērķus un uzdevumus. Tas izstrādājams skolotājam, kopā ar atblasta komandas speciālistiem. (Valsts izglītības satura centrs, 2015).

Secinājumi
1. Svarīgākais gan vecākiem, gan pedagogam ir atpazīt bērnus ar mācīšanās traucējumiem.
2. Sadarbībā vecāki un pedagogi pēc iespējas laicīgi pievērst uzmanību šādiem bērniem, darboties un palīdzēt emocionāli, negraujot pašvērtējumu un mudinot apgūt sociālās prasmes.
3. Skolotāja uzdevums, ņemt vērā šādus gadījumus klasē, veidot vidi piemērotu, bez uzmanību novērsošiem faktoriem.
4. Kā arī ļoti svarīgs pedagoga uzdevums ir kopā ar atbalsta komandu izstrādāt individuālo plānu pēc kura strādājot bērns apgūtu vajadzīgo mācību vielu.

Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties