Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
1,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:513705
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 16.09.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Savā darbībā mārketinga menedžeri plaši izmanto mārketinga mix elementus: produkts, cena, sadale un virzīšana. Mārketinga menedžeru galvenais uzdevums ir attīstīt tādu mārketinga stratēģiju, kurā visi mārketinga mix elementi papildinātu viens otru un labvēlīgi ietekmētu patērētāju vērtību uztveri un uzvedību.
Tāds uzvedums būtu viegli izpildāms, ja mārketinga menedžeri varētu kontrolēt visus faktorus, kuri ietekmē patērētāju vērtību uztveri un precīzi noteikt pārmaiņas patērētāju uzvedībā. Diemžēl reālajā dzīvē, vairāki faktori (ekonomiskie, politiskie, tiesiskie, sociālie, tehnoloģiskie un citi) nav mārketinga menedžeru kontrolē, kā arī patērētāju uzvedība ir neparedzama.
Kā rezultāts, mārketinga menedžerim paradās steidzama un ilgstoša vajadzība pēc informācijas – un mārketinga pētījumi ir atbildīgi par to piegādi. Mārketinga pētījumi nodrošina uzņēmuma komunikāciju ar patērētājiem un ārējo vidi. Tādā veidā uzņēmums saņem visu nepieciešamo informāciju no patērētājiem un ārējās vides, interpretē to un izmanto mārketinga plānu realizēšanai.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1231908
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties