Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
4,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:508356
 
Vērtējums:
Publicēts: 11.06.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 7 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2011. - 2015. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    3
1.  PĀRTIKAS PREČU IEPAKOJUMA TEORĒTISKIE ASPEKTI LOĢISTIKĀ    4
1.1.  IEPAKOJUMA FUNKCIJAS UN VEIDI    4
1.2.  IEPAKOJUMA REGLAMENTĒJOŠIE NORMATĪVIE AKTI    6
1.3.  IEPAKOJUMA PROCESA IETEKMĒJOŠIE FAKTORI    9
1.4.  IEPAKOJUMA PRASĪBAS PIENA UN OLU PRODUKTU LOĢISTIKĀ    11
2.  PIENA UN OLU PRODUKTU IEPAKOJUMA NOZĪME LOĢISTIKĀ    16
2.1.  PIENA PRODUKTU IEPAKOJUMS    16
2.2.  OLU PRODUKTU IEPAKOJUMS    19
3.  PIENA UN OLU PRODUKTU IEPAKOJUMA IZMANTOŠANA LATVIJAS UZŅĒMUMOS    24
3.1.  PIENA PRODUKTU IEPAKOJUMA NOVĒRTĒJUMS    24
3.2.  OLU PRODUKTU IEPAKOJUMA NOVĒRTĒJUMS    25
3.3.  PIENA UN OLU PRODUKTU IEPAKOJUMA PILNVEIDOŠANAS IESPĒJAS    26
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    28
  BIBLIOGRĀFISKAIS SARAKSTS    30
  PIELIKUMS    31
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Pētījuma rezultātā ir radusies sekojoši secinājumi:
1. Iepakojums tiek iedalīts patērētāja jeb iekšējā un ražošanas jeb ārējā iepakojumā. Patērētāja iesaiņojums sekmē preču virzību un to realizāciju tirgū, bet loģistikas darbībā svarīgāks ir ārējais iesaiņojums, kuru dēvē arī par ārējo transportēšanas taru.
2. Iepakojuma klasifikāciju, ražošanu, pārstrādi un izplatīšanu, kā arī obligātās nekaitīguma prasības materiāliem, kas paredzēti saskarei ar pārtiku, tiek reglamentētas ar vairākiem Latvijas Republikas normatīvajiem aktiem.
3. Iepakojuma procesu ietekmē sekojoši finanšu ierobežojumi un darbības rezultāti - iepakojuma ražošanas izmaksas; loģistikas izmaksu ekonomija; zaudējumi no bojājumiem fiziskas sadales procesā un to minimizēšana; zaudējumi no patērēšanas un neatbilstība mārketinga prasībām un to minimizēšana.
4. Iepakojuma industrijas attīstību ietekmē gan tehnoloģiskais progress, patērētāju prasības, gan arī ekonomiskā situācija pasaulē.
5. Loģistikā iepakojums tiek izmantots viena produkta vai vienveidīga produkta iepakošanai, kas ir līdzīgi pēc primārā iepakojuma formas, augstuma.
6. Piena produktu primārais iepakojums ir polipakas, parastā kartona paka, kā arī ar paka korķīti un pudeles.
7. Iepakojums sadārdzina produkta gala cenu, tādēļ liela daļa pircēju izvēlas lētāko variantu – polipakas.
8. Veiktajās aptaujās respondenti norādīja, ka ļoti svarīga ir tieši primārā iepakojuma izturība.
9. Visbiežāk konstatētās problēmas – nav hermētiski noslēgti piena produktu primārie iepakojumi. Ievietojot sekundārajā iepakojumā, ne vienmēr tiek nodrošināts primāro iepakojumu nekustīgums.
10. Olu iepakojumam – nepareizi sakraujot paletēs olu kastes, tās var deformēt, ka rezultāta sabojāt arī primāro iepakojumu.
11. Loģistikas procesā ne vienmēr tiek ievērots princips, ka nedrīkst uz olu kastēm likt smagas preces.
12. Ir izveidota Latvijas Iepakotāju asociācija, kas informē ražotājus par aktualitātēm normatīvajos aktos, jaunumiem iepakojuma industrijā.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties