Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
3,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:507399
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 16.03.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Produkts ir taustāmu un nekustāmu īpašību (funkciju, labumu, izmantošanas un raksturojumu) kopums, kas domāts pircēju vajadzību apmierināšanai (raugoties no mārketinga viedokļa). Produkts ir galvenais un visbūtiskākais mārketinga elements.
Uzņēmuma vadības izvēlētās mārketinga darbības prioritātes sauc par mārketinga koncepcijām.
Produkta koncepcija paredz, ka pircējs priekšroku dos produkta labākai kvalitātei, ar to saprotot lietošanas īpašības, dizainu, iesaiņojumu utt.
Uz produktu orientētu organizāciju vadība darbību virza uz preču augstas kvalitātes sasniegšanu.
Uzņēmumi, kas samērā sekmīgi izvērš savu darbību, vadoties pēc produkta koncepcijas principiem, var rast jebkurā darbības jomā, taču gribētos brīdināt no pārliekas aizraušanās ar šādu pieeju.
Minēsim kādu anekdotisku, taču ļoti pamācošu gadījumu. Kāda uzņēmuma vadītājs (ražoja ātršuvējus) pieprasīja, lai mārketinga vadītājs palielina produkcijas realizāciju. Mūsu ātršuvēji ir paši labākie pasaulē, - teica viņš, - tos var mest zemē no ceturtā stāva, un tie paliks veseli.- Protams, - piekrita menedžeris, - taču mūsu patērētāji pērk ātršuvējus ne jau tāpēc, lai tos mestu no ceturtā stāva.
Nereti vadītāji apgalvo: “Mēs šujam lieliskus kostīmus” vai “Mēs ražojam brīnišķīgus televizorus” utt., bet pēc tam brīnās, kāpēc tirgus nepieprasa šīs preces. Viņi aizmirst, ka tirgus ir ļoti sarežģīta sistēma, kur veidojas neparedzētas situācijas.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −4,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1139624
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties