Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
11,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:507073
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 13.12.2004.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 10 vienības
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    4
  Kopsavilkums    6
I.  Projekta pamatojums    7
1.  Uzņēmums „Elstern”, stratēģija un vadība    7
2.  Uzņēmuma piedāvātās preces un pakalpojumi    9
3.  Tirgus novērtējums    10
3.1.  Mikrovides analīze    10
3.2.  Makrovides analīze    11
3.3.  Konkurences analīze    13
3.4.  Segmentēšana    15
3.5.  Uzņēmuma analīze – pašreizējā stāvokļa novērtējums    16
4.  Problēmas un riski    19
5.  Projekta īstenošanas kalendārais grafiks    22
II.  Finanšu aprēķini    25
1.  Naudas plūsmas plāns    25
2.  Izmaksu plāns    27
3.  Peļņas vai zaudējumu plāns    28
4.  Uzņēmuma bilance    29
5.  Plānoto rezultātu novērtējums    31
  Nobeigums    31
Darba fragmentsAizvērt

Es izvēlējos tēmu finansu resursu vadībai uzņēmumā „Elstern”. Šis uzņēmums ir pieskaitāms pie maziem uzņēmumiem, jo saskaņā ar likumu „Par uzņēmumu ienākuma nodokli” pie maziem uzņēmumiem ir pieskaitāmi uzņēmumi, kuriem nav pārsniegti divi no sekojošiem kritērijiem: 1) gada neto apgrozījums nav lielāks par Ls 200 tūkst., 2) darbinieku skaits ir līdz 25, un 3) pamatlīdzekļu vērtība nav lielāka par Ls 70 tūkst.. Mazie uzņēmumi ir tirgus ekonomikas svarīgākais elements, kā arī dinamiskākā, elastīgākā uzņēmējdarbības realizācijas forma. Šo uzņēmumu esamības nepieciešamība ir pamatojama ar šo uzņēmumu tiešo ietekmi uz preču ražotāju un pakalpojumu sniedzēju savstarpējās konkurences veidošanu. 2002. gadā Latvijā bija 42549 ekonomiski aktīvi uzņēmumi, no kuriem 42275 jeb vairāk nekā 99% atbilda MVU (mazo un vidējo uzņēmumi) kategorijai, t.i., mikrouzņēmumi – 76%, mazie uzņēmumi – 20% un vidējie – 4 procenti1. Lielākā daļa no šiem uzņēmumiem, jo sevišķi mikrouzņēmumi, neveic savas darbības plānošanu, vai arī šī plānošana ir attīstības zemākajā pakāpē. Uzņēmēji galvenokārt neapzinās plānošanas procesa nozīmīgumu uzņēmējdarbībā, tādējādi būtiski mazinot uzņēmuma un reizē visas valstiskās uzņēmējdarbības vides konkurētspēju. …

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties