-
Ievadprakses atskaite
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
IEVADS | 5 | |
1. | VISPĀRĒJAS ZIŅAS PAR UZŅĒMUMU | 7 |
1.1. | Z/s “XXX” darbības specializācija | 7 |
1.2. | Klientu dalījums pa mērķa grupām | 9 |
2. | Viesu nama darbības praktiskā izpēte | 11 |
2.1. | Uzņēmuma vietu skaits | 11 |
2.2. | Vizuālais noformējums, interjers, pakalpojuma veidi | 11 |
2.3. | Uzņēmuma organizatoriskā struktūra | 13 |
2.4. | Sadarbības uzņēmumi | 15 |
2.5. | Izejvielu un saražotās produkcijas tirgus | 16 |
2.6. | Savstarpēja informācijas plūsma | 16 |
3. | Kuldīgas un Smiltenes tic | 18 |
3.1. | Kuldīgas TIC atrašanās vieta un pieejamība | 18 |
3.1.1. | Smiltenes TIC atrašanās vieta un pieejamība | 18 |
3.2. | Darba organizācijas shēma Kuldīgas TIC | 19 |
3.2.1. | Darba organizācijas shēma Smiltenes TIC | 19 |
3.3. | Kuldīgas TIC sadarbība ar tūrisma un ēdināšanas uzņēmumiem | 20 |
3.3.1. | Smiltenes TIC sadarbība ar tūrisma un ēdināšanas uzņēmumiem | 20 |
3.4. | Kuldīgas TIC informācijas kvalitāte un kvantitāte | 21 |
3.4.1. | Smiltenes TIC informācijas kvalitāte un kvantitāte | 21 |
3.5. | Pieprasījuma analīze Kuldīgas TIC | 22 |
3.5.1. | Pieprasījuma analīze Smiltenes TIC | 22 |
3.6. | Kuldīgas TIC un Smiltenes TIC salīdzinājums | 23 |
4. | Latvijas republikas likumi, Mk noteikumi | 25 |
5. | Individuālais uzdevums | 27 |
5.1. | Sanitār – higiēnisko prasību nodrošinājums uzņēmumā, kontroles pasākumi | 27 |
SECINĀJUMI, PRIEKŠLIKUMI | 30 |
Pasaules mērogā tūrisms ir nozare, kas nepārtraukti attīstās. Tūrisms ir kļuvis par vienu no vadošajām un visstraujākajām izaugsmes nozarēm Kurzemē, kā arī visā Latvijā. Mainoties sabiedrības pieprasījumam, tūrisma specializācija aptver arvien jaunus aktivitāšu veidus.
Lauku tūrisms ir laba uzņēmējdarbības nozare radošiem cilvēkiem, kas strādā, lai radītu tūristiem un uzņēmuma viesiem baudāmas atpūtas iespējas un reklamētu ne tikai savu uzņēmumu, bet arī savu pagastu, pilsētu un valsti.
Tūristu skaits pieaug un pieaug arī uzņēmumu skaits, kas nodarbojas ar tūrisma pakalpojumu sniegšanu.
Viesu māja - neliels tūristu izmitināšanas un apkalpošanas uzņēmums, kuru parasti apkalpo viena vai vairākas ģimenes.
Lauku mājas - pēc piedāvājuma veida tās sauc arī par “Gultu un brokastīm”, kur saimnieki par nakšņošanas cenu tūristiem papildus piedāvā arī brokastis. Lauku mājas piedāvājuma noteicošie faktori ir: lauku vide, kopta ainava, papildus aktivitātes un saimnieki, kas ikdienā var rūpēties par viesiem. Ieteicamie faktori: saimniecībā audzēta produkcija, mājdzīvnieki, latviešu tradīciju ievērošana svētkos, celtniecībā, telpu interjerā, utt. Šis piedāvājums tūristiem ļauj iepazīties ar dzīvi, cilvēkiem un darbiem laukos. Visbiežāk šo atpūtas veidu izvēlas ģimenes ar bērniem. Šobrīd laukos tas ir plašākais un daudzveidīgākais piedāvājums, ko pārsvarā nodrošina gados vecāki saimnieki, kuriem vairs nav intereses nodarboties ar lauksaimniecisko ražošanu.
Prakses mērķis ir iepazīt viesu mājas „XXX” pašreizējo darbību , darba organizāciju, kā arī izvērtēt viesmīlības uzņēmuma lomu, kā tūrisma nozares sastāvdaļu.
Lai sasniegtu izvirzīto mērķi esmu izvirzījusi šādus uzdevumus:
apskatīt lauku tūrisma iezīmes un kvalitātes sistēmas;
apkopot informāciju par viesu mājas “XXX” darbību un specializāciju;
veikt viesu mājas praktisko izpēti.…
aprakstīts viss: IEVADS 1. VISPĀRĒJAS ZIŅAS PAR UZŅĒMUMU 1.1. “XXX” darbības specializācija 1.2. Klientu dalījums pa mērķa grupām 2. VIESU NAMA DARBĪBAS PRAKTISKĀ IZPĒTE 2.1. Uzņēmuma vietu skaits 2.2. Vizuālais noformējums, interjers, pakalpojuma veidi 2.3. Uzņēmuma organizatoriskā struktūra 2.4. Sadarbības uzņēmumi 2.5. Izejvielu un saražotās produkcijas tirgus 2.6. Savstarpēja informācijas plūsma 3. KULDĪGAS UN SMILTENES TIC 3.1. Kuldīgas TIC atrašanās vieta un pieejamība 3.1.1. Smiltenes TIC atrašanās vieta un pieejamība 3.2. Darba organizācijas shēma Kuldīgas TIC 3.2.1. Darba organizācijas shēma Smiltenes TIC 3.3. Kuldīgas TIC sadarbība ar tūrisma un ēdināšanas uzņēmumiem 3.3.1. Smiltenes TIC sadarbība ar tūrisma un ēdināšanas uzņēmumiem 3.4. Kuldīgas TIC informācijas kvalitāte un kvantitāte 3.4.1.Smiltenes TIC informācijas kvalitāte un kvantitāte 3.5. Pieprasījuma analīze Kuldīgas TIC 3.5.1. Pieprasījuma analīze Smiltenes TIC 3.6. Kuldīgas TIC un Smiltenes TIC salīdzinājums 4. LATVIJAS REPUBLIKAS LIKUMI, MK NOTEIKUMI 5. INDIVIDUĀLAIS UZDEVUMS 5.1. Sanitār – higiēnisko prasību nodrošinājums uzņēmumā, kontroles pasākumi SECINĀJUMI, PRIEKŠLIKUMI IZMANTOTĀ LITERATŪRA PIELIKUMS
- Ievadprakses atskaite
- Kvalifikācijas prakses atskaite uzņēmējdarbībā DUS "Dinaz"
- Prakses atskaite grāmatvedībā
-
Tu vari jebkuru darbu ātri pievienot savu vēlmju sarakstam. Forši!Prakses atskaite grāmatvedībā
Prakses atskaite augstskolai70
-
Kvalifikācijas prakses atskaite uzņēmējdarbībā DUS "Dinaz"
Prakses atskaite augstskolai17
-
Prakses atskaite komercdarbībā
Prakses atskaite augstskolai13
-
IU "Grivinsons" grāmatvedības prakses atskaite
Prakses atskaite augstskolai86
Novērtēts! -
Prakses atskaite "Rīgas Piena kombināta" darbība
Prakses atskaite augstskolai45