Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
2,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:495343
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 02.03.2020.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Mārketinga miksā ir ļoti svarīgi, lai visi instrumenti savstarpēji strādātu ļoti effektīvi un lai tie virzītos uz kopīgu mērķi, jo katrs no šiem instrumentiem papildināt un pastiprināt. Jo labs mārketings ir integrēts mārketings.
Mārketinga komunikācijā pastāv vairāki komunikācijas instrumneti, kur katrs ir ar savām attiecīgajām iezīmēm, kā arī ar stiprajām un vājajām pusēm. Šie mārketinga komunikācijas instrumenti ir šādi:
• Reklāma – reklāma ir bezpersonisks masu komunikācijas veids, kurš tiek pielietots masu medijos un to, galvenokārt, nosaka un apmaksā uzņēmums, kurš pasūta šo reklāmu. Ar reklāmu tiek informēti klienti par uzņēmuma precēm un pakalpojumiem.
• Pārdošanas veicināšana – pārdošanu stimulējošas kampaņas, piemēram, atlaides, kuponi, lojalitātes programmas u.c.
• Sponsorēšana – ir, kad sponsors, piemēram, uzņēmums, maksā par dalību sporta, izklaides, bezpeļņas vai kopienu pasākumos ar mērķi veidots zīmola atpazīstamību, zīmola nostiprināšanu, kā arī veidot zīmola tēlu.

Autora komentārsAtvērt
Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties