Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
4,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:493909
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 03.02.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 10 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2000. - 2010. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    5
1.  MAIZES TIRGUS RAKSTUROJUMS    5
1.1.  Maizes vēsture   
1.2.  Tradīcijas   
1.3.  Maizes tirgus raksturojums Latvijā   
2.  MĀRKETINGA TIRGUS IZPĒTES BŪTĪBA UN METODES   
3.  PĒTĪJUMA REZULTĀTI PAR MAIZES TIRGUS PIEPRASĪJUMU LIEPĀJĀ   
  SECINĀJUMI   
  IZMANTOTO INFORMĀCIJAS AVOTU SARAKSTS   
Darba fragmentsAizvērt

IEVADS

Maize ir pārtikas produkts, ar kuru cilvēki sastopas katru dienu – tā ir atrodama gandrīz katra cilvēka mājās. Latviešiem maize ir svēta – tā ir galvenais latviešu pūļu atalgojums un galvenais iztikas avots, gan arī daudz kas svētāks – maize ir mājas un ģimenes svētība, tātad arī latviešu tautas svētība, sīkstuma un izturības avots. Visos laikos maize latviešiem bijis kā pārticības simbols un tā vienmēr ir bijusi pieprasīta, tāpēc šis kursa darbs tika izstrādāts, lai noskaidrotu, kāds ir pieprasījums pēc maizes šodien. Lai veiktu šo pētījumu bija nepieciešams arī iepazīties ar teoriju par tirgus izpēti un metodēm. Apvienojot informāciju par maizi un teoriju par tirgus izpēti, tika izvēlēta tēma – „Maizes tirgus pieprasījuma izpēte Liepājā”. Kā pētījuma vieta tika izvēlēta Liepāja, Liepājas maizes tirgus.
Darba mērķis: noskaidrot, kāds ir maizes pieprasījums liepājnieku vidū.
Darba uzdevumi:
1. izpētīt informāciju par maizes vēsturi, tradīcijām, kā arī uzzināt, kā attīstījies maizes tirgus Latvijā;
2. iepazīties ar literatūru par mārketinga tirgus izpētes būtību un metodēm;
3. veikt anketēšanu par pieprasījumu pēc maizes liepājnieku vidū;
4. analizēt iegūto datus un izdarīt secinājumus.
Lai izstrādātu studiju darbu tik izmantotas šādas metodes:
1. grafiskā metode – ievietojot darbā tabulas un attēlus;
2. primārās informācijas ievākšanas metode – anketēšana.
Studiju darba izstrādei tika izmantoti tādi informācijas avoti kā interneta mājas lapas un dažādas grāmatas.


Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties