Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
2,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:493173
 
Vērtējums:
Publicēts: 01.12.1996.
Valoda: Angļu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Since the beginning of film history, film-makers and film-theoreticians have tried to compare "film" with verbal language in a serious attempt to justify the film medium. The debate over a special "film language" is in itself problematic. The main difficulty lies in the use of the term "language" to describe words and images. It is very surprising that the concept of "film language" has been around since the time of the earliest films. Even though cinematography occupies a position between moving images and storytelling, it seems to have grown into a technical, visual competitor to spoken language. From there something resembling an international language theory has developed.
In the early stages of cinematography, the montage was seen as the language of the film director. Wdelovod Pudowkin recognized that the union of the film sequences has a strong influence on the cinematographic statement of the regisseur. He was the first person to consider comparing film and language to each other and the first to equate film images with words.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1260339
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties