Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
21,48 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:490217
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 11.01.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 19 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    5
1.  Teoretiska daļa    7
1.1.  Reklāmas būtība    7
1.1.1.  Reklāmas mērķi un uzdevumi    8
1.1.2.  Reklmās veidi    10
1.1.3.  Koncepciju izstrādāšana    11
1.1.4.  Reklāmas izmaksu plānošana    17
1.2.  Reklāmas ziņojuma izstrāde un reklāmas izplatīšanas līdzekļu izvēle    21
1.2.1.  Reklāmas ziņojuma izstrāde    21
1.2.2.  Reklāmas izplatīšanas līdzekļu izvēle    22
1.3.  Latvijas reklāmas tirgus    25
2.  Pētījumu un apreķinu daļa    28
2.2.  Reklāmas aģentūras darbība uz konkreto uzdevumu    28
2.2.1.  Situācijas analīze reklāmas plānošanas vajadzībām    29
2.2.2.  Reklāmas mērķu noteikšana    30
2.2.3.  Reklāmas stratēģijas izvēle un izplatīšanas ceļu izvēle    30
2.2.4.  Reklāmas izplatīšanas līdzekļu izvēle    38
2.2.  Reklāmas organizācija    41
2.2.1.  Reklāmas organizācija un izmaksas noteikšana    41
  Nobeigums    49
  Piielikums    51
  Bibliogrāfiskais saraksts    56
Darba fragmentsAizvērt

Reklāma saistīta ar tādu pašu problēmas daudzumu, kā debesskrāpju celtniecību un leilāka daļa no tiem saistīta ar fundamentu.
Klods Hopkins.

Šodien prakstiski neviens uzņēmums nevar veiksmīgi veikt komerciālu darbību bez reklāmas palīdzību. Dažādām nozarēm ir stipra nepieciešamība reklāma, lai potenciālie pircēji var uzzināt un nopērk preci. Un to nepieciešamību apmierina vesels tikls ar dažādu struktūru un organizāciju iespējām.
Lai izpildīt nopietnus tirgu uzdevumus, reklāma jābalstās uz nopietnām tirgu disciplinām.
Darba mērķis ir reklāmas projektu izstrādāšana, plānošana un ekonomiskā vērtēšana. Uzdevums ir parādīt, kā var saplānot un kā efektīvi veikt reklāmas kompāniju, tā skaitā atrod visefektīvākas izplatīšanas līdzekļus un sastadīt reklāmas budžetu. Tātad, galvenais pētījuma objekts ir reklāmas plānošana un izstrādāšana, un kā arī kādus ienākumus nesīs ieguldītie līdzekļi.
Šodien nevar stastīt par to, kā labas kvalitātes reklāma – tas ir iespaidīgs ierocis, lai palielināt pārdošanas apjomos, palielināt tirgus daļu, ar reklāmas palīdzību var arī iznicināt konkurentus. Nepisiešāmi, lai jūsu tirgzniecības marka bija pazīstama tirgū un nav tikai eksperti, kas lietoja speciālus katalogus un slēgtu informāciju, bet arī tā bija pazīstama starp lielāku potenciālo pircēju daļu un to var izdarīt tikai ar reklāmu visur, kur iespējams: televizijā, radio, avīzēs, žurnālos, uz ielas, internetā, uz iesaiņojumām un t.t.
Bet izdevumi reklāmai visos gadījumos ( dažādos valstīs, kādās nozarēs izdevumi reklāmai ir vairāk neka 50% no preču vērtības) – tas ir riskantas investicijas, kādas var sasniegt praktiski tikai nulles rezultātu. Riska varbūtību noteikt tirgzinības pētīšana.
Reklāmas aktuālitāte šodien ir tādā līmenī, ka reklāma spēle galvēno lomu tirgus ekonomikas attistībā un arī darbojas kā tās elements. Ja iznicināt tos efektīvus sakarus starp ražotājiem un pircējiem ( kādus spēle reklāma), tad ražotājām nebūs nekādas vajadzības tērēt naudus, lai uzlabotu kvalitāti un t.t. Šeit ir atbilde uz jautajumu – kāpēc attistītos valstīs uzņēmējs tēre milzīgus līdzekļus reklāmas vajādzībām. …

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties