Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
4,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:488357
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 25.09.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 9 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2000. - 2010. g.
2011. - 2015. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Monopolitiskā konkurence    4
1.1.  Monopolitiskās konkurences tirgus un pilnīgas konkurences tirgus līdzīgās pazīmes    6
1.2.  Monopolitiskās konkurences un monopola tirgus līdzīgās pazīmes    7
2.  Piedāvājuma monopolitikā konkurence    8
2.1.  Monopolitiskās konkurences īslaicīgs līdzsvara stāvoklis    10
2.2.  Monopolitiskās konkurences līdzsvars ilgā laika periodā    11
3.  Produktu diferencēšana monopolitiskās konkurences tirgū    12
3.1.  Monopolitiskā konkurence un patenti    13
  Secinājumi un priekšlikumi    15
  Bibliogrāfisko norāžu saraksts    16
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi un priekšlikumi
Secinājumi:
1. Monopolitiskā konkurence ir tirgus modelis, kurā darbojās vairāki pārdevēji, kas piedāvā līdzīgas, bet nedaudz diferencētas preces, līdz ar to šajā tirgū pastāv liela konkurence, kas ir labs dzinējspēks, kurš stimulē pārdevējus ražot kvalitatīvāku preci.
2. Monopolitiskā konkurence nav pilnīgas konkurences un monopola apvienojums, tai ir sava specifika, bet tomēr monopolitiskajai konkurencei ir raksturīgas dažas iezīmes, kas pastāv pilnīgai konkurencei un monopolam.
3. Lai veiksmīgāk varētu konkurēt šajā tirgū, kur pastāv daudz pārdevēji, piedāvāto preci ir jāprot labi pasniegt pircējam. To var panākt preci diferencējot ar reklāmu, izvietojumu tirgū, iesaiņojumu, zīmolu, un protams, ar kvalitāti.
4. Brīva ieeja monopolkonkurences tirgū rada uzņēmumu migrāciju, jo ražotāji vēlēsies iekļūt tirgus vietās, kur var gūt peļņu, savukārt vietas, kurās peļņa būs negatīva, tiks pamestas.
5. Lai pasargātu savas preces unikalitāti ir jāizveido efektīga aizsardzība.
Priekšlikumi:
1. Ir daudz uzņēmumi, kas par nesamērīgi augstu cenu piedāvā šai cenai neatbilstošas kvalitātes preces, tāpēc varētu ieviest sistēmu, kas novērtētu uzņēmuma piedāvāto preču kvalitāti un atbilstoši preces kvalitātei noteiktu preces griestu cenu. Šī sistēma palīdzētu atsijāt uzņēmumus, kas spēj piedāvāt kvalitatīvu preci par piemērotu cenu no uzņēmumiem kuru preces neatbilst sistēmas standartiem.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1334101
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties