Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
7,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:487247
 
Vērtējums:
Publicēts: 10.10.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 17 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 20. gs. (1900. - 1999. g.)
2000. - 2010. g.
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi un priekšlikumi
Secinājumi
1. Korporatīvā tēla veidošana ir sabiedrisko attiecību galvenais mērķis, kas tiek veidots katram uzņēmums individuāli. Tā ir sistēma, kas norisinās nepārtrauktā attīstībā.
2. Veiksmīgi izveidots uzņēmuma tēls ir viena no dzīvotspējīga biznesa neatņemamām sastāvdaļām, vispārīgās biznesa un finansu stratēģijas nozīmīga daļa un līdz ar to arī konkurētspējas palielināšanas līdzeklis.
3. Sabiedriskās attiecības ir ilgstoša funkcija, uz vajadzībām balstīta, plānota un koordinēta aktivitāte, veids, ar kura palīdzību var veiksmīgi laist klajā produkciju, uzskatu, uztveres, reputācijas maiņas katalizators, reakcija uz notikumiem, kampaņa vai ofensīva, kas balstās uz tehnoloģiju un tiek veikta ar tehnoloģijas palīdzību.
4. Sabiedrisko attiecību process pēc savas būtības ir tāds pats kā jebkurš cits nozīmīgs uzņēmuma stratēģiskais process – tas sākas ar izpēti (SWOT, PEST), tiek noteiktas mērķauditorijas, process tiek rūpīgi izplānots, tiek izstrādātas stratēģijas, process tiek realizēts (tiek īstenota komunikācija) un tad tas noslēdzas ar rezultātu jeb komunikāciju novērtēšana. Kā viens no objektīvākajiem sabiedrisko attiecību novērtēšanas veidiem ir komunikāciju audits.
5. Hansabankas sabiedrisko attiecību mērķis ir celt bankas tēla atpazīstamību un tā vērtību ilgtermiņā, vienlaikus šo tēlu veidojot maksimāli pozitīvu sabiedrībā kopumā un konkrētās mērķauditorijās. Savukārt, sabiedrisko attiecību uzdevums ir iedzīvināt Hansabankā par pamatu pieņemtās korporatīvās vērtības – kvalitāti, inovitāti un vitalitāti. Saskaņā ar veiktajiem pētījumiem Hansabanka ir radījusi pietiekoši atpazīstamu tēlu Latvijā un tā ir četru vadošo un atpazīstamāko banku vidū. Atpazīstamības rādītājs atkarīgs no aptaujāto personu vecuma, nodarbošanās un dzīvesvietas
6. Analizējot Hansabankas tēlu ir redzams, ka kopumā Hansabanka ir ieguvusi visaugstāko novērtējumu visos tēla parametros. Hansabankas stiprās puses ir augstā apkalpošans kultūra; uzticamība un drošums; aktivitāte piedāvājumos klientiem, kā arī visām bankām raksturīgās īpašības- profesionālisms, ērta pakalpojumu izmantošana un plašs pakalpojumu klāsts. Savukārt visneraksturīgākās īpašibas Hansabnkai , tāpat kā pārējām bankām ir atbildība pret vidi un sabiedrību, elastīgums, atvērtība pret jaunām idejām, kā arī nedaudz pietrūkst dzīvīguma un vitalitātes.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties