Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
3,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:485513
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 06.03.2015.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 8 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2000. - 2010. g.
2011. - 2015. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
  Saimnieciskās darbības sistēma Latvijā    4
  Motivācijas būtība    5
  Vispārējā un īpašā motivācija    5
  Nepieciešama ticība saviem spēkiem    5
  Lēmuma pieņemšanas process    6
  Motivējošie faktori saimnieciskās darbības uzsākšanā    7
  Jaunā uzņēmēja iespēja – Mentorings    8
  Klasteri kā uzņēmējdarbības stimuls    10
  Latvijas IT Klasteris    11
  Secinājumi    12
  Intervija par saimniecisko darbību    13
  Izmantotā literatūra    14
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
Pozitīvais – iespējas ir! Katrs motivēts un finansiāli gudrs indivīds Latvijā var uzsākt veiksmīgu uzņēmējdarbību. Protams, ļoti daudz kas veiksmīgā biznesā ir atkarīgs no idejas aktualitātes, no apstākļiem tirgū, patērētāju interesēm, un tāds, kurš spēj šos apstākļus novērtēt tik detalizēti, lai saredzētu tur iespēju nopelnīt, ir jāatbalsta, jo tieši uzņēmējs ir tas, kurš rada jaunas darba vietas, maksā nodokļus, veido valsts budžetu un ceļ ekonomisko stabilitāti valstī kopumā. Tomēr mūsu valstī, laika gaitā, ir iesakņojies stereotips, ka uzņēmēji ir tie sliktie, tie, kas apzog valsti un neadekvāti daudz pelna uz civilo iedzīvotāju rēķina. Līdzīgs uzskats izveidojies arī par politiķiem. Tas iet pretrunā ar reālo situāciju – uzņēmēji stiprina valsti un ved to taisnā ceļā uz ekonomisko stabilitāti un izaugsmi.
Turpinot par iespējām – par tām raksta, tās neslēpj, tās pat reklamē, lai palīdzētu biznesa ideju nobriedinājušajiem uzsākt savu saimniecisko darbību. Grūti spriest par valsts ieguldījumu iedzīvotāju stimulācijai uzsākt pastāvīgu saimniecisko darbību, bet fakti pierāda to, ka paši uzņēmēji ir gatavi palīdzēt un labprātīgi izaudzina sev konkurentus, jeb – domā plašāk – par kopēju ekonomisko stāvokli. Uzņēmēji veido mentoringa biedrības, kurās pulcē pieredzes bagātus biznesa speciālistus, kuri ierādīs īsāko ceļu jaunajiem uzņēmumu vadītājiem. Tā pat arī klasteri – lieliska iespēja savstarpēji konkurējošiem uzņēmumiem dalīties informācijā, klientos, kontaktos, lai veicinātu vispārēju nozares attīstību. Uzņēmēji ir tie, kas domā, tie, kas palīdz valstij pildīt maku, tad kāpēc necensties būt vienam no šiem labdariem?
Varbūt rodas jautājumi, kad ir īstais vecums, kāda pieredze nepieciešama, kad es būšu gatavs? Katram noteikti pašam ir jājūt īstais brīdis, kad materializēt savu ideju. Jautājumos, kas rodas saistībā ar finansiālo pusi – vispareizāk noteikti būtu uzmeklēt personīgo mentoru – viņi būs tie, kuri ieteiks kā piesaistīt līdzekļus, kur tos visizdevīgāk iegūt un kā ātrāk ideju pārvērst produktā.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties