Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
1,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:484039
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 02.10.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Iegādes motivācija:
Motorola piedāvā jaunu un inovatīvu tehnoloģiju un stilīgus īpatnības saviem klientiem, nodrošinot labus pēcpārdošanas pakalpojumus klientam, iekļaujot:
Sekojošus piedāvājumus, kas ir galvenie klientu motivēšanas faktori, lai pirktu šo produktu:
Atlaides
Shēmas klientiem un mazumtirgotājiem
Konkurences stratēģija:
Konkurences stratēģija ir balstīta uz 4 principiem:
Rekonstruēt attiecības ar indiešu operatoriem
Radīt Indiju kā ražošanas un programmatūras centru ar tīkla aprīkojumu un ierīcēm.
Mērķa ieviešanas līmeņa telefoni
Uzsvars uz tiem modeļiem, kuri pārvalda tirgus daļu piepilsētas un lauku rajonu tirgos
Mobilo telefonu tirgū ir liela konkurence . Ir daudz tirgus dalībnieku, kas pārvalda tirgu. Tāpēc ir ļoti svarīgi piesaistīt pircēja uzmanību. …

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties