Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
2,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:483639
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 23.02.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
2.  Korporatīvās sociālās atbildības izpratne    4
3.  Kāpēc korporatīvā sociālā atbildība ir svarīga?    6
4.  Kā darba drošība un veselības aizsardzība sader ar korporatīvo sociālo atbildību?    7
5.  Kvalitātes savienojamība    8
6.  Kā mēs katrs varam būt sociāli atbildīgi?    10
7.  Secinājumi    11
8.  Izmantotā literatūra    12
Darba fragmentsAizvērt

Ievads
Korporatīvā sociālā atbildība ietver sociālo un apkārtējās vides jautājumu iekļaušanu uzņēmuma biznesa darbībās un to mijiedarbību ar ieinteresētajām pusēm.
Sociāli atbildīgi uzņēmumi kā vērtību ir definējuši ilgtspējīgu attīstību un arī savu mārketingu realizē ievērojot atbildības principus. Korporatīvā sociālā atbildība emocionāli iekrāso zīmolu un tieši emocijas ļoti lielā mērā nosaka cilvēka pirkšanas lēmumu.
Korporatīvā sociālā atbildība var būt saistīta ar: vides jautājumiem, piemēram, caur ilgtspējīgu un atbildīgu atkritumu iznīcināšanu; sociāliem jautājumiem, piemēram, ieskaitot cieņu pret vietējo kultūru un drošu produktu veicināšanu; korporatīviem (uzņēmuma iekšējiem) jautājumiem, piemēram, drošības un labklājības nodrošināšanu darbiniekiem un viņu ģimenēm; filantropiju, piemēram, sniedzot ieguldījumu kultūras pasākumos, mākslā un zinātnē; biznesa ētiku; ieguldījumu ekonomikas attīstībā; kā arī uzņēmuma darbība saskaņota ar likumdošanu.
Ieviešot korporatīvo sociālo atbildību uzņēmumā, uzņēmumam vajadzētu rast atbildes uz tādiem jautājumiem kā:
1. Kādi korporatīvās sociālās atbildības jautājumi ir svarīgi dažādām uzņēmuma iesaistīto pušu grupām – darbiniekiem, klientiem, sabiedrībai kopumā?
2. Kā dažādi korporatīvā sociālā atbildības jautājumi ietekmē uzņēmuma reputāciju dažādās iesaistīto pušu grupās?
3. Kā šīs grupas uztver un novērtē uzņēmuma vispārējo reputāciju un sevišķi korporatīvās sociālās atbildības sniegumu?
4. Kas ir nozīmīgākās stiprās un vājās puses, uz ko vajadzētu koncentrēties?
5. Kā korporatīvās sociālās atbildības konceptu integrēt uzņēmuma mārketinga komunikācijas?

Korporatīvās sociālās atbildības izpratne
Korporatīvā sociālā atbildība kā laba biznesa prakse un organizēta kustība attīstās kopš 1990-iem gadiem un gūst arvien lielāku atbalstu ne tikai uzņēmēju, bet arī patērētāju vidū, izvēloties produktus un pakalpojumus no uzņēmumiem ar augstu reputāciju, un kuri savā ikdienā īsteno vispāratzītus uzņēmējdarbības ētikas principus. Uzņēmumu konkurētspēja un produktivitāte nav iespējam bez iesaistīšanās starptautiskajos un globālajos procesos, līdz ar to pēdējo 10 gadu laikā korporatīvā sociālā atbildība kļūst par uzņēmumu stratēģiju sastāvdaļu.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −4,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1114914
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties