-
SIA "Novatours" mārketinga analīze
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
Ievads | 2 | |
1. | Mārketinga definīcija, funkcijas un veidi | 3 |
2. | SIA NOVATOURS uzņēmuma struktūra un darbības principi | 6 |
3. | SIA NOVATOURS ziemas sezonas produkts | 7 |
3.1. | Ēģipte | 7 |
3.2. | Kanāriju salas | 8 |
3.3. | Slēpošanas tūres | 8 |
4. | SIA NOVATOURS vasaras sezonas produkts | 10 |
4.1. | Turcija | 10 |
4.2. | Tunisija | 10 |
4.3. | Grieķijas sala – Krēta | 11 |
4.4. | Grieķijas sala – Santorīni | 11 |
4.5. | Spānija | 11 |
4.6. | Horvātija | 12 |
4.7. | Bulgārija | 12 |
4.8. | Ekskursiju tūres | 12 |
5. | SIA NOVATOURS mērķauditorija | 14 |
6. | SIA NOVATOURS sabarbības partneri | 20 |
7. | Tūroperatora konkurenti | 22 |
8. | SIA NOVATOURS mārketinga aktivitātes | 24 |
9. | SIA NOVATOURS mārketinga stratēģija | 27 |
10. | SIA NOVATOURS mārketinga komplekss | 28 |
10.1. | Produkts | 28 |
10.2. | Cena | 28 |
10.3. | Sadale un izvietojums | 29 |
10.4. | Virzīšana tirgū | 29 |
Secinājumi | 30 | |
Priekšlikumi | 31 | |
Izmantotie literatūras avoti | 32 | |
Pielikumi | 33 |
Secinājumi
• Populārākais galamērķis ziemas sezonā ir Ēģipte;
• Populārākais galamērķis vasaras sezonā ir Turcija;
• 45 % tūristu uz Turciju atpūtu izvēlas 5* viesnīcās;
• 42 % tūristu uz Spāniju atpūtu izvēlas 4* viesnīcās;
• 42 % tūristu uz Bulgāriju atpūtu izvēlas 3* viesnīcās;
• 52 % tūristu uz Krētas salu atpūtu izvēlas 4* viesnīcās;
• 46 % tūristu uz Tuniiju atpūtu izvēlas 4* viesnīcās;
• 45 % tūristu uz Horvātiju atpūtu izvēlas 2* viesnīcās un apartamentos;
• 66 % tūristu uz Itālijas slēpošanas kūrortiem izvēlas 3* viesnīcas;
• 71 % tūristu uz Francijas slēpošanas kūrortiem izvēlas 3* viesnīcas;
• 68 % tūristu uz Hurgadu atpūtu izvēlas 4* viesnīcās;
• 39 % tūristu uz Šarm el Šeihu atpūtu izvēlas 5* viesnīcās;
• 49 % tūristu uz Tenerifi atpūtu izvēlas 4* viesnīcās;
• Kopumā starp NOVATOURS kleintiem vispopulārākās ir 4* viesnīcas;
• Ekskluzīvs NOVATOURS produkts ir čarterreisi uz Horvātiju, Santorīni, Bulgāriju un Slēpošanas tūres uz Itāliju un Franciju;
• Sakarā ar Īslandes vulkāna izvirdumu, tika atcelts pēdējais reiss uz Tenerifi, pirmais reiss uz Turciju un pārplānoti pēdējie reisi uz Ēģipti;
• Tūroperatora ceļojumus pārdod 28 Latvijas pilsētās, 278 sadarbības partneri;
• NOVATOURS konkurenti ir TEZ TOUR, ALIDA TŪRS, JTL un DOMINA TRAVEL;
• NOVATOURS sadarbības partneri ir Smart-lynx, Air Baltic, Bulgarian Air, BAN;
• Piedāvāto galamērķu cenas NOVATOURS un tā konkurentiem ir līdzīgas;
• Visvairāk reklāmu NOVATOURS publicē presē, vismazāk – vides reklāmas;
• Tūroperatora mārketinga stratēģija ir „iespiešanās dziļāk tirgū”;
• Mārketinga aktivitates ir reklāmas, iepazīšanās braucieni, katalogi;
Priekšlikumi
• Tūroperatoram vajadzētu ieviest vairāk eksotisko valstu ceļojumu, piem., Dominikāna, Kuba, Indonēzija;
• Vairāk reklāmu kampaņu vajadzētu raidīt televīzijā;
• Ieviešot jaunus galamērķus, vajadzētu publicēt lielas reklāmas kampaņas, lai par tiem uzzinātu pēc iespējas vairak tūristu;
• Samazināt reklāmu presē, bet palielināt to skaitu radio un internetā;
• Precīzāks darbs ar klientu datu bāzi;
• Ieviest vairāk klientu lojalitātes programmas.
…
2. kursa studiju darbs (kursa darbs). Vērtējums 8 balles. PLUS PREENTACIJA Ievads 2 1. Mārketinga definīcija, funkcijas un veidi 3 2. SIA NOVATOURS uzņēmuma struktūra un darbības principi 6 3. SIA NOVATOURS ziemas sezonas produkts 7 3.1. Ēģipte 7 3.2. Kanāriju salas 8 3.3. Slēpošanas tūres 8 4. SIA NOVATOURS vasaras sezonas produkts 10 4.1. Turcija 10 4.2. Tunisija 10 4.3. Grieķijas sala – Krēta 11 4.4. Grieķijas sala – Santorīni 11 4.5. Spānija 11 4.6. Horvātija 12 4.7. Bulgārija 12 4.8. Ekskursiju tūres 12 5. SIA NOVATOURS mērķauditorija 14 6. SIA NOVATOURS sabarbības partneri 20 7. Tūroperatora konkurenti 22 8. SIA NOVATOURS mārketinga aktivitātes 24 9. SIA NOVATOURS mārketinga stratēģija 27 10. SIA NOVATOURS mārketinga komplekss 28 10.1. Produkts 28 10.2. Cena 28 10.3. Sadale un izvietojums 29 10.4. Virzīšana tirgū 29 Secinājumi 30 Priekšlikumi 31 Izmantotie literatūras avoti 32 Pielikumi 33
Atsevišķas atsauces nekvalitatīvas.
- Mārketings, mikro un makro vide uzņēmumā, SVID analīze
- SIA "Novatours" mārketinga analīze
- Uzņēmuma "N" mārketinga analīze
-
Tu vari jebkuru darbu ātri pievienot savu vēlmju sarakstam. Forši!Uzņēmuma "N" mārketinga analīze
Referāts augstskolai48
-
Mārketings, mikro un makro vide uzņēmumā, SVID analīze
Referāts augstskolai7
-
Uzņēmuma "Janvil Inc" mārketinga vides strātēģijas analīze un darbības plānošana
Referāts augstskolai28
Novērtēts! -
Uzņēmuma "X" mārketinga analīze
Referāts augstskolai31
-
SIA „Eris” mārketinga plāns
Referāts augstskolai28