Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
1,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:482086
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 02.12.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Masu komunikācijas iedarbību uz kultūru pastiprināti sāka pētīt pēc dažādu prezidentu un spēcīgu valsts līderu reklāmas kampaņām un propagandām, kurās ļoti mērķtiecīgi tika izmantotas zināšanas par sabiedrības uzvedību un domu.
Masu komunikācijas efektu uz kultūru un sabiedrību var skaidrot ar vairākām teorijām, tāpēc izvēlējāmies šo fenomenu apskatīt no dažādu teoriju skatupunkta, balstoties uz Severina W.J. darbu „Komunikācijas teorijas”.
Viena no teorijām, ko Serevrins savā darbā apraksta, ir „Lodes teorija”. Tā tiek dēvēta arī par „zemādas adatas teoriju” vai „translācijas zvana teoriju” (DeFluer un Balls Rokīčš, 1982). Tā runā par universālo masu komunikācijas efektu vēstījumu nosūtīšanā visas sabiedrības locekļiem, kas tikuši pakļauti šai masu komunikācijas iedarbībai. Lodes teorija runā par trāpīgas ziņas nosūtīšanu sabiedrībai, kas ar savu „trāpīgumu” sasniedz auditoriju.
Tā dēvētā frāze „Lodes teorija” ir labs paskaidrojums tam, kā uzskati tika uzturēti un nostiprināti.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1131256
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties