Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
6,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:480609
 
Vērtējums:
Publicēts: 27.08.2015.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Biznesa plāna kopsavilkums    3
  Biznesa mērķis    3
  Komercdarbības juridiskā forma    3
  Darbības pamatvirzieni    3
  Vieta tirgū    3
  Īss projekta apraksts    3
  Vispārēja informācija par uzņēmumu    4
  Juridiskā informācija    4
  Uzņēmuma darbības raksturojums    4
  Atbildību/pienākumu sadale, darbinieku uzskaitījums    4
  Uzņēmuma pamatlīdzekļi    5
  Komercdarbības mērķi un biznesa idejas dzīvotspējas pamatojums    5
  Iekšējās un ārējās vides jeb SVID (SWOT) analīze    6
  Uzņēmuma SVID analīze apkopota tabulā    6
  Vadība    7
  Organizatoriskā struktūra    7
  Informācija par vadību    7
  Nozares izpēte    8
  Nozares pamatrādītāji    8
  Tendences pārtikas nozarē    9
  Nozares eksporta potenciāls    9
  Konkurence    10
  Tirgus piesātinātības līmenis    10
  Nozīmīgākie konkurenti    10
  Priekšrocības un trūkumi    11
  Iekļūšanas barjeras    12
  Produkta pakalpojuma raksturojums    13
  Produktu īpašības, kvalitāte un nozīmīgums    13
  Mērķauditorijas raksturojums    13
  Nākotnē plānotais produktu portfelis    13
  Mārketinga plāns    14
  Noieta tirgus raksturojums    14
  Uzņēmuma tirgus daļa    14
  Uzņēmuma konkurētspēja    14
  Cenu veidošanas politika    14
  Atlaižu politika    14
  Pakalpojuma sniegšanas vieta    15
  Reklāma un akcijas    15
  Finanšu plāns    17
  Risku raksturojums    19
  Biznesa riski    19
  Nozares riski    19
  Konkurence    19
  Pielikums    20
Darba fragmentsAizvērt

Mārketinga plāns
Noieta tirgus raksturojums
Uzņēmums sākotnēji darbosies vietējā tirgū, uzņēmuma veiksmīgas darbības rezultātā uzņēmums paplašinās savu darbību, atverot tradicionālos veikalus arī kaimiņpilsētās, kā arī izveidojot interneta veikalu.
Noieta tirgus potenciāls saskatāms biznesa idejas novitātē, kas ir ekoloģiskas Latvijas produkcijas tirdzniecība, un sabiedrības dzīves tendencē ievērot aizvien veselīgāku dzīvesveidu.
Uzņēmuma tirgus daļa
Uzņēmuma plānotā tirgus daļa vietējā Ventspils tirgū varētu sastādīt 5% .
Uzņēmuma konkurētspēja
Uzņēmuma konkurētspēja tiek pamatota ar šādiem faktoriem:
1. mūsdienu sabiedrībā aizvien lielāku nozīmi iegūst jēdziens “veselīgs dzīvesveids”, “eko”, kas plašai sabiedrības daļai liek aizdomāties par to, kā dzīvot veselīgāk, kā padarīt savu uzturu ekoloģiskāku, patērētāji aizvien vairāk pievērš uzmanību produkta sastāvam un izcelsmei. Mūsu uzņēmums piedāvā ekoloģisku un kvalitatīvu produkciju, kas ir konkurētspējīga daudzo un dažādo ģenētiski modificēto, ķīmiski apstrādāto pārtikas produktu vidū;
2. uzņēmuma darbības realizācijas vieta atrodas Ventspils pilsētas centrā uz vienas no galvenajām tirdzniecības ielām (Kuldīgas iela), kas daudziem patērētājiem ir izdevīgāka nekā uzņēmuma galvenā konkurenta Ventspils tirgus atrašanās vieta;
3. uzņēmuma darba laiks ir elastīgāks un izdevīgāks lielai daļai patērētāju, salīdzinot ar Ventspils tirgus darba laiku;
4. šāda veida uzņēmums ir pirmais Ventspilī un apkārtnē, uzņēmums var kļūt par lokālo un reģionālo vadošo uzņēmumu šajā specializētajā biznesa jomā, kā arī kļūt atpazīstams valsts līmenī.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties