Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
4,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:476517
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 09.06.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 17 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Matemātika, tās vēsture   
2.  Intelekta veidi   
  Loģiskās spriešanas spējas   
4.  Matemātiskās spēles   
4.1.  Sudoku mīkla   
4.2  Konstrukcijas uzdevumi   
4.3  Matemātiskās domāšanas uzdevumi brīvajam laikam   
4.4.  Krustskaitļu mīklas   
4.5  Algebras loto   
4.6  Krustvārdu mīklas   
  Pētījuma metodika   
Darba fragmentsAizvērt

Jau daudzas tūkstošgades cilvēces attīstībā ir pazīstams vārds „spēle”. Mūsdienās dažādās dzīves un zinātnes nozarēs plaši tiek izmantotas spēles. Arī skolā – mācību un audzināšanas procesā – tiek izmantotas spēles. 21.gs. skolēni dzīvo pasaulē, kuras virzītājspēks ir informācijas apmaiņa ar tehnoloģijas palīdzību. Lai skolēni spētu gūt panākumus, viņiem jāpārzina matemātika un jārisina problēmas, izmantojot matemātisko domāšanu. Te ir jāpiebilst, ka matemātikas mācību priekšmets ne visiem izglītojamiem padodas un liekas saistošs.
Lielu skaitu matemātikas stundu, skolēni pavada vienkārši tāpat. Ja šīs stundas nebūs interesantas, nebūs radošā elementa – spēles , tad arī skolēnu izziņas intereses netiks attīstītas. Izziņas intereses veidosies tikai tad, kad skolēnam pati mācību darbība būs interesanta. Spēles paaugstina skolēnu interesi par matemātiku. Spēlējot matemātiskās spēles tiek atkārtota mācību viela.

Darba mērķis: . Iegūt informāciju par matemātiskajām spēlēm un to pielietojumu mācību procesā.


Darba uzdevumi:
1. Iegūt informāciju par matemātikas vēsturi;
2. Iepazīties ar daudzveidīgo spēju jeb intelekta teoriju;
3. Apkopot informāciju par matemātiskajām spējām;
4. Apkopot informāciju par matemātisko spēļu daudzveidību;
5. Noskaidrot skolēnu domas par matemātiskajām spēlēm.

Hipotēze: Matemātisko spēļu izmantošana mācību stundās paaugstina skolēnu interesi par matemātiku.

Darba metodes:
1. Literatūras avotu izpēte;
2. Iegūto datu apstrāde un analīze;
3. Anketēšana;
4. Intervija.…

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −5,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1243230
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties