Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
  • Kompānijas "Avon" preču katalogs kā integrētās mārketinga komunikācijas sastāvdaļas - tiešās pārdošanas līdzeklis

     

    Referāts25 Mārketings, reklāma

5,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:475439
 
Vērtējums:
Publicēts: 13.09.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 14 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2000. - 2010. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Integrētā mārketinga komunikācija    4
1.1.  Sastāvdaļas    6
2.  Tiešā pārdošana    7
2.1.  Preču katalogs    9
3.  Kompānija „AVON”    11
4.  Pētījuma gaitas apraksts    15
4.1.  Anketēšanas rezultāti    17
4.2.  Novērošanas rezultāti    21
5.  Pētījumā iegūto datu analīze    23
  Secinājumi    26
  Priekšlikumi    27
  Izmantotā literatūra un avoti    28
  Pielikumi    29
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
1. Anketēšanas rezultāti apstiprina, ka AVON ir vadošā tiešās tirdzniecības skaistumkopšanas kompānija Latvijā.
2. Noteicošais faktors skaistumkopšanas tiešās tirdzniecības kompāniju izvēlē ir pazīstami konsultanti, kuri strādā šajā jomā.
3. Anketēšanas rezultāti liecina, ka AVON konsultanti ne vienmēr ir zinoši un palīdz produktu izvēlē un iegādē.
4. Kataloga dizainam ir būtiska nozīme, jo arī tas savā būtībā ir elements, kas pārdod.
5. AVON klientus apmierina kataloga dizaini, un lielākoties apmierina arī produktu kvalitāte un to klāsts.
6. Novērojuma rezultāti liecina, ka vasaras katalogs maz piesaista uzmanību ar savu dizainu un produktu izkārtojumu.
7. Izvēloties produktus, sievietes vēlas notestēt paraugus, pirms veikt iegādi.
8. Novērojums atspoguļo, ka patērētājiem ir svarīgi, lai produkti būtu sakārtoti un nebūtu haotiski izvietoti.
9. Sievietēm rūp, ka skaistumkopšanas kompānijas iesaistās sociāli nozīmīgās kampaņās.

Priekšlikumi
1. Lai saglabātu savas līderpozīcijas Latvijā starp skaistumkopšanas kompānijām Latvijā, AVON jāturpina tirgus paplašināšanās, apmācot konsultantus, uzlabojot kvalitāti un piedāvājot atšķirīgus produktus no konkurentiem,
2. Lai piesaistītu vairāk klientu, kompānijām jāapmāca savi konsultanti, kuri palīdz veikt pirkumu.
3. Lai klientiem būtu vieglāk iepirkties ar preču kataloga palīdzību, ir nepieciešami zinošāki un pārdod spējīgāki konsultanti.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −8,77 €
Materiālu komplekts Nr. 1245205
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties