Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
5,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:471308
 
Vērtējums:
Publicēts: 11.03.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 11 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2000. - 2010. g.
2011. - 2015. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Mārketings    4
1.1.  Mārketinga jēdziens    4
1.2.  Pakalpojumu mārketinga iezīmes    4
2.  Pakalpojuma cenas veidošanas stratēģija    7
2.1.  Cenu veidošanas jēdziens    7
2.2.  Cenas noteikšana    7
2.3.  Cenu veidošanas metodes    8
2.4.  Cenu veidošanas stratēģija    10
3.  Viesnīcu klasifikācija    12
4.  Viesnīcas produkts    15
4.1.  Pamatprodukts    15
4.2.  Viesnīcas produkta cenas    16
5.  Viesnīcas „Park Hotel Latgola” produkta raksturojums    18
5.1.  Viesnīcas „Park Hotel Latgola” pamatprodukts    18
5.1.1.  Viesnīcas pamatprodukta (numuru) cenas    19
5.2.  Viesnīcas līdzsekojošais un papildus produkts un tās cenas    21
6.  Viesnīcas „Park Hotel Latgola” konkurenti    23
7.  „Park Hotel Latgola” produkta cenas veidošanas analīze    25
8.  „Park Hotel Latgola” uzņēmuma rīcības analīze    27
  Secinājumi un priekšlikumi    28
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    29
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi un priekšlikumi
Secinājumi
1. Daugavpilī viesnīcu pakalpojumu piedāvājuma tirgus ir ļoti mazs. Ievērojamākās viesnīcas ir “Park Hotel Latgola“ un “Hotel Dinaburg“.
2. „Park Hotel Latgola” piedāvā kvalitatīvu pamatproduktu – gaiši, ērti un ar visu nepieciešamo aprīkoti numuri un papildus produkti, kuri ir ļoti pieprasīti viesnīcas viesu un vietējo iedzīvotāju vidū.
3. Numuru cenu politika ir ļoti efektīva, jo noslogojums neskatoties uz krīzi palielinājās 2010. gadā, salīdzinājuma ar 2008. un 2009.
4. Numuru cenas ir pilnība pieejamas dažāda ienākuma līmeņa klientiem.
5. Tā kā viesnīcas numuri ne vienmēr ir pilnībā noslogoti, papildus peļņa tiek gūta no: bara, restorāna, konferenču zāles, tūrisma nodaļas u.c.
6. Restorāns „PLAZA” vairāk darbojās uz vietējiem iedzīvotājiem. Lai gūtu lielāko peļņu.
7. Lai piesaistītu klientus, restorānā tiek rīkoti tematiskie vakari, ir atvērta biljarda skola, pastavīgi parādās speciālie piedāvājumi, atlaides uz numuriem un pakalpojumiem.
8. Viesnīcas mārketinga aktivitātes ir efektīvas, tomēr Daugavpilī nav attīstīts tūrisms un viesnīca nav noslogota pilnībā.
9. Viesnīcas izdzīvo biznesa tūristu dēļ.
10. Viesnīcas efektīvo darbību vairāk ietekmē mazs tūristu skaits nevis cenu stratēģija.

Priekšlikumi
Tā ka viesnīcas darbība ir atkarīga no tūristu pieplūduma viesnīca varētu piedalīties pasākumos saistība ar tūristu piesaistīšanu.
Vai arī lai paaugstināt peļņu, varētu izveidot dāvanu kartes dažādiem tematiskajiem vakariem numuriņā – medusmēnesis, 14. februāris, atpūta no mājas raizēm, romantiskas vakariņas – randiņš. Jebkuram pārim būs patīkami saņemt šādu dāvanu no saviem draugiem vai radiniekiem.
Viesnīcā varētu izveidot kādus piedāvājums lai viesnīca būtu ka galējais tūrisma punkts. Un to vajag arī reklamēt. Piemēram, Facebookā.
Vai arī piedāvāt atlaižu kuponus tādas lapās ka zizu.lv, atlaides.lv, superakcijas.lv.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties