Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
0,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:471002
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 09.12.2015.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Arī pārdošanas veicināšanas mērķis ir piesaistīt jaunus pircējus un veicināt esošo patērētāju vēlmi iegādāties vēl vairāk produktus.
Stimulēšanas veidi var būt dažādi”:
1. pircēju un patērētāju stimulēšana (preču paraugu izplatīšana, atlaižu kuponu pielietošana, konkursi, loterijas, preču demonstrējumi, pirkuma summas daļēja atmaksa);
2. tirdzniecības personāla stimulēšana (konkurss „labākais pārdevējs”, prēmijas, profesionālas tikšanās, pārdevēju semināri);
3. tirdzniecības starpnieku stimulēšana (kopēja reklāma ražotājiem un tirgotājiem, izstādes un sacensības, atsevišėas bezmaksas preces).”
Publicitāte ir netiešā reklāma presē, piemēram, ziņās, pasākumos, kurus uzņēmums sponsorē, uzņēmumu pārstāvju piedalīšanās sabiedriskajos pasākumos, semināros. Šo publicitāšu uzdevums ir veidot vai saglabāt uzņēmumam labo tēlu sabiedrībā.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −1,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1350852
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties