Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
5,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:467036
 
Vērtējums:
Publicēts: 05.12.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 13 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2000. - 2010. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    4
1.  ANALĪZES DAĻA    5
1.1.  Analīzes praktiskā nodaļa    5
1.1.1.  Uzņēmējdarbības vides raksturojums Latvijā    5
1.1.2.  Viesmīlības nozares raksturojums    8
1.1.3.  Uzņēmuma raksturojums    16
1.1.4.  Uzņēmuma SVID analīze    20
1.2.  Analīzes teorētiskā nodaļa    23
1.2.1.  Motivācijas būtība    23
1.2.2.  Motivēšanas teorijas    25
1.2.3.  Motivācijas efektivitātes novērtēšana    29
2.  PROJEKTU DAĻA    30
2.2.  Uzņēmuma cilvēkresursu analīze    31
2.3.  Motivācijas līmeņa paaugstināšanas projekts    35
  Secinājumi un priekšlikumi    42
  Bibliogrāfiskais saraksts    44
Darba fragmentsAizvērt

Personāla kā uzņēmuma resursa loma aizvien pieaug. Darbaspēka kompetence un radošais potenciāls ir nozīmīgākais faktors uzņēmuma attīstībai. Darbinieka spējas ģenerēt ideju vai radīt jaunu produktu, tiek vērtēta kā produkts ar visaugstāko pievienoto vērtību. Darbaroku trūkums jau pietiekamo ilgu laiku ir viena no aktuālākajām problēmām Latvijas darba tirgū. Tieši tāpēc ir aktualizējies jautājums par piemērotu darbinieku atrašanu un noturēšanu uzņēmumā. Uzņēmumam konkurences apstākļos ir svarīgi motivēti un lojāli darbinieki. Motivēšanas problēma vienmēr piesaistījusi vadītāju uzmanību, kuri centās atrast visefektīvākās metodes, ar kuru palīdzību varētu panākt, lai darbinieki rīkotos atbilstoši uzņēmuma mērķiem.
Studiju darba priekšmets ir darbinieku motivācijas līmeņa paaugstināšanas metodes.
Studiju darba objekts ir viesnīca “Star Hotel” (viesnīcas nosaukums ir izmainīts). Viesmīlības uzņēmumu ekonomiskā izaugsme cieši saistīta ar cilvēkresursu kvantitatīvu un kvalitatīvu nodrošinājumu tajos, jo uzņēmumu kopējā kapitāla struktūrā viens no nozīmīgākajiem rādītājiem ir cilvēkkapitāla īpatsvara pieaugums.
Darba mērķis ir izstrādāt viesnīcas „Star Hotel” darbinieku motivācijas līmeņa paaugstināšanas projektu.
Mērķu sasniegšanai tiek definēti šādi uzdevumi:
raksturot uzņēmējdarbības vidi valstī un tās attīstības tendences;
izpētīt nozari, kurā darbojās uzņēmums;
īsi izanalizēt izvēlētā uzņēmuma vēsturi un darbību;
uztaisīt uzņēmuma SVID analīzi;
apkopot informāciju par motivācijas teorijām;
noteikt uzņēmuma esošas motivācijas sistēmas trūkumus;
veikt uzņēmuma darbinieku aptaujas rezultātu analīzi;
izstrādāt piemērotāko darbinieku motivācijas līmeņa paaugstināšanas projektu.
Darba gaitā par norobežojumu var uzskatīt informācijas trūkumu un ierobežotas iespējas sazināšanā ar uzņēmuma darbiniekiem.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −5,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1128756
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties