Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
21,48 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:465428
 
Vērtējums:
Publicēts: 08.12.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 8 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2000. - 2010. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Kopsavilkums    7
1. nodaļa  Uzņēmuma apraksts    8
1.1.  Pamatinformācija par uzņēmumu    8
1.1.1.  Uzņēmuma nosaukums    8
1.1.2.  Uzņēmuma reģistrācija    8
1.1.3.  Uzņēmuma juridiskā adrese    8
1.1.4.  Uzņēmuma norēķinu konts    8
1.2.  Uzņēmuma pamatdarbība    8
1.3.  Uzņēmuma papilddarbība    8
1.4.  Uzņēmuma misija    9
1.5.  Uzņēmuma mērķi    9
1.5.1.  Stratēģiskie mērķi    9
1.5.2.  Taktiskie mērķi    9
1.5.3.  Operatīvie mērķi    9
2. nodaļa  Uzņēmuma vadība    10
2.1.  Dibināšanas un avansētais, aizņemtais kapitāls, tā atmaksāšana    10
2.2.  Uzņēmuma vadības organizācijas struktūra    10
2.2.1.  Vadītāja funkcijas un atbildība    11
2.3.  Uzņēmumā nodarbinātais personāls    11
2.3.1.  Darbinieku štatu saraksts, atalgojums, motivācija    13
3. nodaļa  Uzņēmuma pakalpojuma raksturojums    15
3.1.  Uzņēmuma pakalpojumu raksturojums    15
3.2.  Pakalpojumu sortiments un to raksturojums, pakalpojuma cenas prognoze    15
3.3.  Pakalpojumu kvalitāte    16
3.4.  Pakalpojumu apjomi un cenas    18
4. nodaļa  Tirgus analīze    21
4.1.  Nozares vispārējs raksturojums    21
4.2.  Mērķa tirgus segmentācija    21
4.3.  Konkurentu analīze    22
4.3.1.  Konkurenti un to sniegtie pakalpojumi    22
4.3.2.  Konkurentu cenu politika    24
4.4.  Uzņēmuma gaidāmās pozīcijas tirgū, SVID analīze    24
5. nodaļa  Mārketinga stratēģija    27
5.1.  Uzņēmuma cenu politika    27
5.2.  Pakalpojumu realizācijas kanālu raksturojums    27
5.3.  Pakalpojumu tirdzniecības veicināšanas pasākumi    27
5.3.1.  Reklāma    28
5.3.2.  Sabiedriskā viedokļa veidošana    28
6. nodaļa  Uzņēmuma funkcionēšanas jeb ražošanas plāns    30
6.1.  Uzņēmuma atrašanās vietas raksturojums    30
6.2.  Uzņēmumā izmantojamie resursi    30
6.3.  Uzņēmuma pamatlīdzekļi un apgrozāmie līdzekļi    31
7. nodaļa  Problēmas un risks    33
7.1.  Risks, tā veidi , problēmas un riska mazināšanas pasākumi    33
8. nodaļa  Finansu informācija    35
8.1.  Uzņēmuma sākuma bilance    35
8.2.  Pamatlīdzekļu amortizācija pēc lineārās metodes    37
8.3.  Uzņēmuma pakalpojumu sniegšanas pastāvīgās un mainīgās izmaksas    40
8.4.  Pakalpojumu realizācijas ienākumi    41
8.5.  Peļņas vai zaudējumu aprēķins    43
8.6.  Naudas plūsmas aprēķins    44
8.7.  Kritiskā punkta aprēķins    46
8.8.  Slēguma bilance    47
9. nodaļa  Secinājumi un priekšlikumi    49
9.1.  Datums    58
9.1.2.  Dzīvesvietas adrese    59
9.1.3.  Dzīvesvietas adrese    59
9.1.4.  Juridiskā adrese    60
9.1.5.  Juridiskā adrese    60
9.1.6.  Informācija par valdes locekli    61
9.1.7.  Dzīvesvietas adrese    61
9.1.8.  Dzīvesvietas adrese    62
9.1.9.  Dzīvesvietas adrese    63
9.1.10.  Dzīvesvietas adrese    63
9.1.11.  Dzīvesvietas adrese    64
12.  Pievienotie dokumenti (Jānorāda dokuments, eksemplāru skaits, lapu skaits)    65
Darba fragmentsAizvērt

Šajā biznesa plānā ir aprakstīta ideja par jauna uzņēmuma izveidošanu, kas nodarbosies ar skaņu un gaismas aparatūras īri- sniegs kultūras pasākumu tehnisko nodrošinājumu. Uzņēmuma papilddarbības būs mēģinājumu telpas izīrēšana.
Uzņēmums SIA „Lightsound” atradīsies Rīgā, Bērzaunes ielā 14. Uzņēmuma īpašnieks būšu es Toms Voldeks.
Ar šādu skaņu un gaismu tehnikas izīrēšanu nodarbojas vairāki uzņēmumi Latvijā. Tomēr mans uzņēmums atšķiries ar to, ka spēs ļoti operatīvi veikt aparatūras uzstādīšanu, ātri nokļūt paredzētajā vietā, specializēsies uz jauniešu segmentu, dodot atlaides iespēju robežās, veicinot jaunrades attīstību, ņemot dalību festivālu organizēšanā. Arīdzan uzņēmums plānojis veikt katra pasākuma video ierakstu.
Uzņēmums izīrēs savus pamatlīdzekļus, lai gūtu peļņu. Mēnesī plānotas aptuveni 15 apskaņošanas reizes un 11 dienas mēģinājumu telpu izīrēšanai. Mārketinga plāns balstās uz sadarbību ar jauniešu organizācijām un pilsētām un pagastiem. Liela uzmanība tiks pievērsta reklāmai.
Darbības uzsākšanai nepieciešami 56000 Ls, no kuriem 6000 Ls ir pašu kapitāls, 50000 Ls ir aizņemtais kapitāls, ko iegūst uzņēmuma vadītājam ieķīlājot sev piederošu dzīvokli.
Uzņēmumam ir labas izredzes attīstīties un gūt peļņu, jo Latvijā nav pārāk daudz vidēji lielie apskaņošanas uzņēmumi, kas var būt ļoti elastīgi savā darbībā. Ir labas iespējas īstermiņa veikt sadarbību ar potenciālajiem patstāvīgajiem klientiem. Ir plānots jau pirmajā gadā gūt peļņu. Šis biznesa plāns nav izstrādāts uz noteiktu laiku.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −9,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1309602
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties