Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
5,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:463582
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 23.12.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  KOPSAVILKUMS   
1.  UZŅĒMUMA JURIDISKAIS STATUSS   
1.1.  Galvenie darbības virzieni   
1.2.  Stratēģiskais mērķis   
1.3.  Taktiskie mērķi   
1.4.  Operatīvie mērķi   
2.  TIRGUS ANALĪZE   
2.1.  Tirgus pieprasījums   
2.2.  Tirgus piedāvājums   
3.  MĀRKETINGA STRATĒĢIJA   
3.1.  Produkta dzīves cikls   
3.2.  SVID analīze   
3.3.  Cenu veidošanas stratēģija   
3.4.  Produkcijas veidošanas stratēģija   
4.  UZŅĒMUMA FUNKCIONĒŠANAS DETALIZĒTS PLĀNS   
4.1.  Materiālais potenciāls   
4.2.  Uzņēmuma vadība   
4.3.  Uzņēmuma personāls   
5.  MĀRKETINGA PASĀKUMU KOMPLEKSS   
5.1.  Produktu raksturojums   
5.2.  Vietas raksturojums   
5.3.  Produkta virzīšana tirgū   
6.  RISKA VADŠANA   
Darba fragmentsAizvērt

KOPSAVILKUMS

Uzņēmums atradīsies Valmierā, kur līdz šim dabīgus produktus iespējams iegādāties tikai dažās aptiekās, tirgū vai pasūtot internetā, ko dara tikai retais. Mērķis ir izveidot veikalu, kurā iedzīvotāji varētu iegādāties dabīgus produktus, lai uzlabotu dzīves kvalitāti un veselību. Bez veikala, kur tiks tirgota produkcija, uzņēmums plāno rīkot dažādus seminārus tuvākajās pilsētās un pagastu centros, lai informētu un stāstītu par ekoloģisko produktu iedarbību un lietošanu. Semināru laikā plānots dot iespēju apmeklētājiem iegādāties produktus par atlaidēm.
Veikals tiks izveidots 73 m2 lielās telpās pilsētas centrā. Blakus atradīsies plaša pilsētas autostāvvieta. Uzņēmums atradīsies ieviešanas stadijā, jo ideja un izstrādes stratēģija ir skaidra un sākotnējā darbība veltīta realizācijai un pārdošanas ieviešanai. Izpētot tirgu, secināts, ka šajā jomā tirgus ir neapgūts un konkurenti praktiski nav, jo līdzīgus produktus tirgo tikai retais uzņēmums un nelielā daudzumā. Tuvākā vieta, kur var iegādāties šādu daudzumu ekoloģisko produktu vienuviet ir Sigulda.
Pārdošanas cenas tiks veidotas tā, lai produkcija būtu pieejama visiem. No katras produktu grupas būs vairāki produkti par zemām cenām, lai katram būtu iespēja uzlabot savu veselības stāvokli, imunitāti vai vienkārši ēst veselīgāk. Produkciju plānots iepirkt no dažādiem Latvijas ražotājiem un zemnieku saimniecībām, kā arī sadarbojoties ar dažādiem starpniekiem, lai rastu iespēju tirgot arī Eiropā ražotu dabīgo kosmētiku un tīrīšanas līdzekļus. Uzņēmums plāno regulāri ieguldīt līdzekļus reklāmā, lai popularizētu veikalu un produkciju ne tikai sākotnējā stadijā, bet ik pa laikam atgādinot patērētājiem par veikala esamību, jaunākajiem produktiem un plānotajiem semināriem. Uzņēmums plāno piesaistīt klientus arī no blakus esošajiem pagastiem un pilsētām, tādējādi veicinot eko produktu popularitāti. Uzņēmumā bez īpašnieka strādās veikala pārdevēja, kas pildīs arī apkopējas funkcijas un sagādnieks, kurš būs atbildīgs par preču iepirkšanu no sadarbības partneriem.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −6,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1247899
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties