Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
3,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:461390
 
Vērtējums:
Publicēts: 01.03.2019.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 7 vienības
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt


Humānistus nodarbināja viss, kas bija saistīts ar cilvēku. Ierosmi viņi smēlās senās Grieķijas un Senās Romas vēsturē un kultūrā. Tur viņi rada apstiprinājumu tam, ka cilvēks ir tiesīgs patstāvīgi un kritiski domāt. Antīkie paraugi rosināja atziņu, ka cilvēks un viņa individualitāte un neatkarība ir izpētes vērta. Ar to izskaidrojama pastiprinātā interese par klasiskajām valodām, antīko filozofiju un literatūru. Itālijā šādu antīko mākslas un literatūras paraugu bija saglabājies daudz. Humānisti piedāvāja jaunas idejas, kas ļoti atšķīrās no viduslaiku domām.

Humānā pieeja mācību stundā
Stundas galvenā produktīva pozīcija ir pasaules izzināšana. Tas nozīmē pacelties virs mācību stundas konkrētās situācijas, paskatīties uz mācību procesu caur cilvēka dzīves prizmu, ieraudzīt dzīves likumsakarības skolas realitātē, noteikt par vislielāko vērtību cilvēku, bet iegūtās zināšanas – tikai par līdzēkli cilvēka dzīvei; mācību stundā notiekošais ir dzīve, kuru izdzīvo kopā ar skolotāju.

«No pasaules uzskata pozīcijas, mācību stunda – tā ir esošā dzīve, kuras izdzīvošana un apjēgšana notiek ´´šeit un tagad´´. «(N. Sčurkova, 2005)

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties