Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
8,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:461267
 
Vērtējums:
Publicēts: 30.10.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Uzņēmuma apraksts    5
1.1.  Pamatinformācija par uzņēmumu    5
1.2.  Uzņēmuma misija, vīzija un mērķi    6
1.3.  Biznesa idejas apraksts    7
2.  Produkta raksturojums    8
3.  Tirgus analīze    11
3.1.  Konkurentu analīze    11
3.1.1.  Tiešie konkurenti    11
3.1.2.  Netiešie konkurenti    11
3.2.  SVID analīze    15
4.  Mārketinga stratēģija    18
4.1.  Cenu stratēģija    18
4.2.  Produkta izplatīšana un noieta veicināšana    18
4.3.  Mārketinga mikss    19
5.  Uzņēmuma struktūra, vadība un personāls    21
5.1.  organizācijas struktūra    21
5.2.  Uzņēmuma personāls    21
5.3.  Darbinieku atalgojums    22
6.  Risku analīze    23
7.  Finanšu informācija    24
7.1.  Peļņas zaudējuma aprēķins    24
7.2.  Bilance    25
7.3.  Naudas plūsma    26
  Pielikums    27
Darba fragmentsAizvērt

4. MĀRKETINGA STRATĒĢIJA
4.1. Cenu stratēģija
Lai gūtu panākumus savā tirgus nišā, uzņēmuma pakalpojumu cenas tiek noteiktas balstoties uz šādiem galvenajiem faktoriem:
• uz konkurentu cenām;
• uz uzņēmuma izmaksām;
• uz pieprasījumu pēc uzņēmuma pakalpojumiem.
Galvenais uzsvars tiks likts uz konkurentu cenām un tiks ieviests sekojošs cenu veidošanas pamatprincips, proti, cenām jābūt tādām, lai būtu iespējams nosegt uzņēmuma izmaksas un nodrošināt peļņu, bet nedaudz zemākām par nopietnāko konkurentu cenām. Pēc tāda pamatprincipa tiek veidota gandrīz katra uzņēmuma cenu politika, bet, lai to īstenotu praksē, jābūt labi pārdomātam un izstrādātam cenu veidošanas plānam, kas ietver gan pamatīgu konkurentu izpēti, gan arī uzņēmuma mainīgo un nemainīgo izmaksu veidošanās analīzi, tāpēc uzņēmuma kompetencē ir veikt šīs darbības, lai nodrošinātu uzņēmuma spēju iegūt savu vietu šajā tirgus nišā un protams arī veiksmīgi darboties.
Pieminot konkurentus, jāatceras, ka uzņēmumam nav tiešo konkurentu, taču šajā gadījumā ļoti nozīmīgi ir ņemt vērā netiešos konkurentus, kuru uzņēmumam ir ļoti daudz. Šajā gadījumā, jebkurš apavu veikals, kurā var nopirkt baleta kurpītes, Vecrīgā un tās apkārtnē ir uzņēmuma netiešais konkurents. Proti, ir iespēja iegādāties kurpītes jau laicīgi, iepriekš nopērkot jebkurā apavu veikalā. Taču uzņēmuma lielā priekšrocība ir tāda, ka šīs kurpītes varēs iegādāties 24 stundas diennaktī un 7 dienas nedēļā, nebūs jāpērk tās iepriekš, bet tieši pēc ballēšanās tiks radīta iespēja tās iegādāties.
Sākotnējā cena tiek noteikta 5 EUR par vasaras sezonas kurpītēm un 6 EUR par ziemas sezonas kurpītēm. Ar laiku, cena tiks mazliet paaugstināta.
4.2. Produkta izplatīšana un noieta veicināšana
Uzņēmuma atrašanās vieta ir Kr.Valdemāra iela 38, Rīgā. Būs nepieciešams tikai mazs birojs, kurā atradīsies galvenais aprīkojums, lai veiktu mārketinga finansēšanas pasākums. Tas nozīmē- dators, galds, krēsls u.c. Klienti neiegriezīsies šajā birojā, jo mūsu preces tiks ievietotas automātos, un tie izstādīti klubos un ielās. Birojs paredzēts, lai ievietotu internetā reklāmas, sazinātos ar piegādātājiem, risinātu grāmatvedības jautājumus.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −10,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1344597
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties