Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
4,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:456247
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 15.04.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 8 vienības
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.1.  Nozares apraksts    4
1.2.  Informācija par uzņēmumu    6
1.3.  Organizatoriskā struktūra    7
1.4.  Iekšējās un ārējās vides analīze    8
1.4.1.  iekšējā vide    8
1.4.2.  Ārējā vide    8
1.5.  Konkurentu salīdzināšana    10
1.6.  Organizācijas stratēģijas līmeņi    12
1.6.1.  Bostonas matrica (korporatīvais līmenis)    12
1.6.2.  General Electric matrica (biznesa līmenis)    14
1.6.3.  Funkcionālais līmenis    16
2.1.  Darbības apraksts    19
2.2.  Segmentēšana    19
2.3.  Uzņēmuma klienti    20
2.4.  Uzņēmuma „veiksmes atslēga”    21
2.5.  uzņēmuma misija, mērķi un stratēģija    23
2.6.  Rīcības plāns stratēģijas īstenošanai    23
  Secinājumi un priekšlikumi    25
  Bibliogrāfiskais saraksts    27
Darba fragmentsAizvērt

Ievads
Stratēģiskā plānošana pēdējos gados ir kļuvusi ļoti populāra, jo tikai ar labiem stratēģiskiem plāniem uzņēmums var attīstīties tīros konkurences apstākļos. Stratēģija ir līdzeklis, lai noteiktās robežās atbalstītu rīcības brīvību un iniciatīvu, kura ir atkarīga no stratēģijas politikas un atspoguļo uzņēmuma pozīcijas un autoritāti. Stratēģijas plāns uzņēmumam var palīdzēt atrisināt uzdevumus pirms tie ir kļuvuši par problēmām.
Uzņēmuma panākumi ir atkarīgi no prasmes analizēt tirgu un uzņēmuma pozīcijas un pieņemt uzņēmumam svarīgus stratēģiskus lēmumus. Organizācijas darbojas saskaņā ar konkurences apstākļiem, tirgus pieprasījumu un piedāvājumu. Uzņēmums nevar strādāt, ja netiek plānota viņu darbība. Stratēģija var nebūt tikai tirgus daļas iekarošana, bet arī jaunu produktu ražošana vai pašreizējo produktu uzlabošana.
Studiju darba mērķis ir izanalizēt marketinga vidi un uzņēmuma darbību stratēģiskā plāna realizēšanā. Vadoties no studiju darba izvirzītā mērķa tika noteikti sekojoši uzdevumi:
• kā izmantot rīcībā esošus resursus un kādas aktivitātes jāveic, lai izveidotu
vienotu un spēcīgu uzņēmuma organizāciju;
• noteikt uzņēmuma rīcību, ja mainās vide un apstākļi;
• izanalizēt darbības vidi, kurā ietilpst uzņēmuma iekšējās vides analīze, ārējās
vides analīze, konkurentu analīze, lai noteiktu uzņēmuma stiprās un vājās
puses, kā arī iespējas un draudus;
• noteikt mērķus, lai zinātu uz ko virzīt savu darbību, lai panāktu noteiktu rezultātu;
• secinājumu un priekšlikumu izstrādāšana.

Visi cipari, kas saistīti ar uzņēmumu „ABC” ir izdomāti.

1.DAĻA
1.1. Nozares apraksts
Būvniecība ir viena no „izdevīgākām „ nozarēm Latvijā. . Diezin vai dažu gadu atpakaļ Latvijā varēja atrast daudzas nozares, kuras attīstās tikpat strauji kā būvniecība. Arī uzņēmumu skaits ar katru gadu palielinājās. Vairākumā nozaru šis skaits pēc sākotnēja bumveida lēciena parasti ir vai nu stabils, vai pat samazinās - konkurence izspiež vājākos. Būvniecībā ir pavisam citādi. Tomēr neskatoties uz uzņēmumu daudzumu, arī šajā nozarē ir savi līderi (1.1.att.)

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties