Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
6,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:450337
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 23.09.2015.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 32 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2011. - 2015. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    5
1.  Konkurētspējas jēdziens    7
1.1.  Konkurētspējīgo priekšrocību radīšana    11
1.2.  Inovāciju loma konkurētspējas attīstībā    14
2.  Konkurētspēja būvniecības nozarē Latvijā    19
3.  SIA „Zaļās vides projekts” vispārējs raksturojums    23
3.1.  SIA „Zaļās vides projekts” konkurētspējas analīze    27
3.2.  SIA „Zaļās vides projekts” attīstības iespējas Latvijā    36
  Secinājumi    40
  Priekšlikumi    41
  Izmantotā literatūra un informācijas avoti    42
  Pielikums    44
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi


1. Konkurence ir tirgus ekonomikas neatņemama sastāvdaļa, galvenais stimuls attīstīt ražošanu (pakalpojumus), efektīvi saimniekot.
2. Konkurētspējas pamatā ir inovatīva domāšana.
3. Inovācijas būtība un mērķis ir ieviest ko jaunu, kas optimizētu uzņēmuma darbību.
4. Latvijā dominē mikro, kā arī mazie un vidējie uzņēmumi, kuriem nav pietiekamu resursu, lai ieguldīt uzņēmuma pētniecībā un attīstībā.
5. Būvniecības darbu izpildi un norises kārtību Latvijas Republikā regulē Būvniecības likums.
6. Konkurence būvniecības nozarē ir gan par konkurence vietējo būvfirmu starpā, gan konkurence ar ārzemju kompānijām.
7. Eiropas Savienībai ar Latviju ir vienota politika uz ilgtspējīgu un konkurētspējīgu būvniecības nozares attīstību.
8.SIA „Zaļās vides projekts” ir jauns uzņēmums,kas strādā kā apakšuzņēmums un piedāvā par samaksu veikt ar būvniecību saistītus pakalpojumus.
9.SIA „Zaļās vides projekts” strādā 4 augsti kvalificēti darbinieki.
10.SIA „Zaļās vides projekts” strādā ar nelielu peļņu, kas kavē uzņēmuma izaugsmi, konkurētspēju un attīstību.
11. Lai uzņēmums attīstītos un kļūtu par būvdarbu veicējiem, tad tam jānomaina sava juridiskā forma.
12.Klienti ir apmierināti ar SIA „Zaļās vides projekts” darbu, taču vāji pārzin tā piedāvāto pakalpojumu cenas.
13.Uzņēmumam ir iespējas attīstīties iegūstot jaunus kvalifikācijas sertifikātus, ieviešot jaunas tehnoloģijas kā arī orientējoties ēku renovācijas enegoefektivitātes jomā.







Priekšlikumi


1. SIA „Zaļās vides projekts” ir jauns uzņēmums un tam jāizmanto dažādi konkurētspējas līdzekļi, lai tas varētu nākotnē izkarot lielāku tirgus daļu.
2.Uzņēmumam jācenšas pēc iespējas vairāk izmantot savu augsti kvalificēto darbinieku zinātnisko potenciālu, uzņemoties sarežģītu pasūtījumu izpildes, tādā veidā konkurējot ar uzņēmumiem, kas to nav spējīgi izdarīt savu zemi kvalificēto darbinieku dēļ.
3.SIA „Zaļās vides projekts” jāņem par pamatu SVID analīzes iegūtos rezultātus un jāizmanto, visas stipro pušu priekšrocības, kā arī jānovērš vājās puses,lai kļūtu konkurētspējīgāks Latvijas tirgū.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −7,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1349590
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties