Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
4,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:449002
 
Vērtējums:
Publicēts: 19.12.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 14 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Korporatīvās sociālās atbildības jēdziena skaidrojums    4
2.  Korporatīvi sociālās atbildības loma uzņēmuma imidža un biznesa reputācijas veidošanā    7
3.  Korporatīvās sociālās atbildības programmu attīstība pasaules valstīs    9
3.1.  Korporatīvā sociālā atbildība Latvijā    9
3.2.  Korporatīvā sociālā atbildība Krievijā    12
3.3.  Korporatīvā sociālā atbildība Eiropas valstīs    13
4.  Korporatīvās sociālās atbildības ētikas komponenti    16
4.1.  Uzņēmējdarbības ētika    16
4.1.1.  Ētikas jēdziena skaidrojums    16
4.1.2.  Uzņēmējdarbības ētikas būtība un uzdevumi    16
4.1.3.  Ētikas pamatvērtības uzņēmējdarbības kontekstā    18
4.1.4.  Uzņēmuma kultūra un ētika    21
4.2.  Ekoloģijas un ētikas mijiedarbība    22
  Secinājumi un priekšlikumi    25
  Bibliogrāfiskais saraksts    26
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi un priekšlikumi
Secinājumi:
KSA nozīmē to, ka uzņēmumi cenšas attaisnot sabiedrības ilgas attiecībā uz uzvēlēto produkciju vai pakalpojumiem, vienlaicīgi veidojot augstus sabiedrības standartus.
Galvenais KSA aspekts jebkurā valstī ir uzņēmējdarbības interešu saskaņošana ar sabiedrības prasībām, piemēram, ar vides aizsardzību.
Galvenie ieguvumi uzņēmumam no KSA:
laba reputācija (valsts sektora pašvaldībās, biznesa partneru vidū, klientu vidū, vietējā sabiedrībā, NVO vidū);
darbinieku motivācija;
darbinieku ieguldījums uzņēmumā;
klientu apmierinātība;
lielāks produktu, pakalpojumu noiets;
jauni biznesa sakari;
labāki uzņēmuma finanšu rādītāji;
iespēja gūt pašvaldības atbalstu.
Ētiskās atbildības problēmas biznesā var rasties tad, ja ir zināšanu un pieredzes trūkums par biznesa ētiku, kas izraisa neskaidrības par vadītāja pienākumiem un sociālās atbildības robežām.
Pasaulē pieaug patērētāju prasība pēc videi draudzīgām precēm un pakalpojumiem.
Patērētāji vairāk atbalsta uzņēmumus, kas realizē videi draudzīgu politiku.

Priekšlikumi:
Katram uzņēmumam vajadzētu veidot un publiskot korporatīvās sociālās atbildības gada pārskatus, kas ļautu sabiedrībai, investoriem un citām uzņēmumā ieinteresētajām pusēm novērtēt pašu uzņēmumu un tā darbību.
Latvijas uzņēmumiem vajadzētu ņemt piemēru no citu valstu uzņēmumiem – definēt un publiskot savu misiju, kas veidotu pamatu uzņēmuma mērķiem un plāniem.
Lai nodrošinātu vides aizsardzību un tās saglabāšanu, visos uzņēmumos vajadzētu ieviest un sertificēt ISO 14001 standartu.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties