Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
  • Motivācijas sistēmu pilnveidošana telekomunikāciju uzņēmumā

     

    Referāts29 Vadība

5,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:447638
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 20.01.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 10 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Anotācija    2
  Ievads    4
1.  Motivēšanas teorētiski aspekti    6
1.1.  Motivācija un tās nozīme vadīšanā    6
1.2.  Galveno motivācijas teoriju īss apraksts    9
2.  Darbinieku motivēšanas instrumenti    17
2.1.  Monetārais atalgojums    17
2.2.  Nemonetārais atalgojums    19
2.3.  Bailes    22
3.  Motivēšanas sistēma telekomunikāciju uzņēmumā    24
3.1.  Telekomunikāciju uzņēmuma un personālsastāva raksturojums    24
3.2.  Darbinieku motivēšana telekomunikāciju uzņēmumā    27
4.  Praktiskā pētījuma rezultāti    31
  Secinājumi    36
  Priekšlikumi    37
  Bibliogrāfiskais saraksts    38
  Pielikums    39
Darba fragmentsAizvērt

Motivēšanas sistēmu pilnveidošana telekomunikāciju uzņēmumā ir lielā mērā atkarīga no uzņēmuma darbības rādītājiem. Īpaši svarīgi tas ir pakalpojumu sniegšanas uzņēmumos. Motivēti, uzņēmumam un tā kultūrai lojāli, uz klientu orientēti darbinieki, profesionāli strādājot, spēj veicināt esošo klientu apmierinātību, piesaistīt jaunus klientus, un līdz ar to pieaug gan uzņēmums apgrozījums, gan peļņa. Savukārt nemotivēti, ar darba aspektiem neapmierināti darbinieki nenodrošina kvalitatīvu darba izpildi un pasliktinās arī uzņēmuma finansiālie rādītāji. Tādēļ darbinieku motivēšanas sistēmas pilnveidošana un novērtēšana ir viena no svarīgākajām uzņēmuma funkcijām.
Tāpēc šajā darbā tiks apskatīta un izvērtēta motivēšanas sistēmu pilnveidošana telekomunikāciju uzņēmumā. Kaut arī uzņēmuma produktīvs darbs ir atkarīgs gan no materiālajiem, gan nemateriālajiem resursiem, no attīstītajām tehnoloģijām un informācijas pieejamības un aprites, tomēr cilvēku resursi ir visa iepriekš minētā apvienojošais faktors, kas veic intelektuālo darbu. Tādēļ katrā uzņēmumā ir ļoti svarīgi attīstīt un pilnveidot motivēšanas procesus un darba vidi, kas palīdzētu nodrošināt to, ka darbinieki sasniegtu plānotos rezultātus un darbotos vadībai vēlamajā virzienā. Uzņēmuma personāls ir jāuzskata par sava veida investīcijām uzņēmuma mērķu sasniegšanā.
Kursa darba mērķis ir izpētīt un raksturot motivēšanas sistēmu pilnveidošanu telekomunikāciju uzņēmumā.
Izvirzītā mērķa sasniegšanai autore izvirza šādus uzdevumus:
apskatīt motivēšanas teorētiskos aspektus;
sniegt uzņēmuma un tā darbības vispārēju raksturojumu;
raksturot un salīdzināt mūsdienās izmantotās motivēšanas teorijas, izvēlēties, kura ir atbilstošākā pētāmā uzņēmuma motivēšanas sistēmu pilnveidošanai;
izstrādāt darbinieku aptaujas, kas palīdzētu izpētīt motivēšanas sistēmu pilnveidošanu telekomunikāciju uzņēmumā;
apkopot rezultātus un analizēt anketas datus;
veikt secinājumus un izstrādāt priekšlikumus;
Kursa darbs izstrādāts, izmatojot dažādas pētniecības metodes – statistiskā metode (balstoties uz aptauju), monogrāfiskā (informācija vākšana un apkopošana par vienu problēmu, vai jautājumu) un grafiskā (grafiku konstruēšana, attēlu veidošana u.c. )…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −4,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1237340
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties