Referāts
Uzņēmējdarbība un tiesības
Ekonomika
Konkurētspējas noteikšana starp AS "Latfood" un "Estrella"-
Konkurētspējas noteikšana starp AS "Latfood" un "Estrella"
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
Ievads | 3 | |
1. | Mērķa tirgus | 4 |
1.1. | Tirgus segmentācija | 4 |
1.2. | Mērķa tirgus noteikšana | 6 |
2. | Prece | 7 |
2.1. | Preces dzīves cikls | 7 |
2.2. | Preču zīme | 8 |
2.3. | Preces iesaiņojums | 9 |
2.4. | Preces uzglabāšanas noteikumi | 10 |
2.5. | Preces sortiments | 10 |
3. | Tirgus izpēte | 20 |
3.1. | Datu vākšanas metode | 20 |
3.2. | Datu analīze | 21 |
4. | Cena | 21 |
4.1. | Faktori, kas ietekmē cenas noteikšanu | 21 |
4.2. | Cenu noteikšanas mērķi | 23 |
4.3. | Cenu noteikšanas metodes | 24 |
4.4. | Cenu noteikšanas stratēģija | 24 |
5. | Sadale | 25 |
5.1. | Sadales kanāli | 25 |
5.2. | Mazumtirdzniecības metodes | 26 |
5.3. | Noliktavas saimniecība | 27 |
6. | Preces virzīšana tirgū | 27 |
7. | Konkurētspēja | 28 |
7.1. | Tuvāko konkurentu noteikšana | 28 |
7.2. | Konkurētspējas noteikšana | 28 |
Secinājumi | 31 | |
Priekšlikumi | 32 | |
Izmantotā literatūra | 33 | |
Pielikums | 34 |
Secinājumi.
Rakstot šo darbu atklāju daudzko interesantu kas mani interesēja par abiem uzņēmumiem. Kā arī papildināju savas zināšanas par preču tirdzniecību, mārketingu un to nepieciešamajām lietām.
A/S „Latfood” ir uzticīgāks un pārdod vairāk sortimenta, kā arī šis uzņēmums pilnveidojas ieviešot pa brīdim kādu jaunu preci. Uzņēmumam ir noteikta patstāvīgu pircēju grupa kurus tie apkalpo. Savu produkciju pārdod ne tikai Latvijā, bet arī citur pasaules valstīs, kā Azerbaidžānu uc., valstīm.
A/S „Estrella” arī ir liels uzņēmums, kurš pārdod savas preces noteiktai pircēju grupai. Uzņēmums specializējas Latvijā, Lietuvā un Igaunijā uc., ES valstīs.
Priekšlikumi.
A/S „Latfood” priekšlikumi no daudziem pircējiem ir lai atkal Sēņu čipsus ražotu (lai nepārstāj iesākto), kā arī vairāk reklamēt savu produkciju un pielieto vairāk garšvielu, kas cilvēkiem tik daudz patīk .
A/S „Estrella” iesaku paplašināt savu produkciju, kā arī iekarot vairāk mērķa tirgus daļu.
…
Šajā darbā tiek apskatīts konkurētspējas noteikšana starp diviem lieliem uzņēmumiem - AS "Latfood" - visiem zināmo nosaukumu "Ādažu čipsi" un "Estrella". Tā kā AS "Latfood" ir izieta prakse, tad šī informācija, par šo uzņēmumu ir precīza, bet par "Estrella", tā tika iegūta iegūstot pētījumu laika ggaitā. Tajā ir iekļsuts: Saturs Ievads 1.Mērķa tirgus 1.1.Tirgus segmentācija 1.2.Mērķa tirgus noteikšana 2.Prece 2.1.Preces dzīves cikls 2.2.Preču zīme 2.3.Preces iesaiņojums 2.4.Preces uzglabāšanas noteikumi 2.5.Preces sortiments 3.Tirgus izpēte 3.1.Datu vākšanas metode 3.2.Datu analīze 4.Cena 4.1.Faktori, kas ietekmē cenas noteikšanu 4.2.Cenu noteikšanas mērķi 4.3.Cenu noteikšanas metodes 4.4.Cenu noteikšanas stratēģija 5.Sadale 5.1.Sadales kanāli 5.2.Mazumtirdzniecības metodes 5.3.Noliktavas saimniecība 6.Preces virzīšana tirgū 7.Konkurētspēja 7.1.Tuvāko konkurentu noteikšana 7.2.Konkurētspējas noteikšana Secinājumi Priekšlikumi Izmantotā literatūra Pielikumi
- Konkurētspējas noteikšana starp AS "Latfood" un "Estrella"
- Kravu apstrāde un uzglabāšana muitas noliktavās
- Oligopola firmas peļņas maksimizācija
-
Tu vari jebkuru darbu ātri pievienot savu vēlmju sarakstam. Forši!Amerikas ekonomiskā attīstība
Referāts vidusskolai3
-
Stikla izstrādājumi
Referāts vidusskolai9
Novērtēts! -
Biznesa plāns vadošajam IT uzņēmumam Latvijas datortirgū un IT jomā
Referāts vidusskolai22
-
Mārketinga būtība
Referāts vidusskolai8
-
Valstu attīstības līmeņi – dažādie iedalījumi un situācija pasaulē
Referāts vidusskolai8