Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
21,48 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:435858
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 04.12.2006.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 34 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    1
1.  Tiešās tirdzniecības raksturojums    3
1.1.  Tiešās tirdzniecības definīcija    3
1.2.  Tiešās tirdzniecības būtība, to reglamentējošie dokumenti    3
1.3.  Tiešās tirdzniecības vēsture pasaulē un Latvijā    5
1.4.  Tiešās tirdzniecības priekšrocības    6
2.  Oriflame attīstība Latvijā    10
2.1.  Oriflame attīstības vēsture un ienākšanas laiks Latvijā    10
2.2.  Neatkarīgo Skaistuma Konsultantu tēla veidošanas elementi    11
2.3.  Oriflame klientu apkalpošanas centri Latvijā    13
2.4.  Personības izaugsmes iespējas firmā    17
3.  ORIFLAME ATTĪSTĪBAS IESPĒJAMIE VIRZIENI    18
3.1.  Oriflame attīstības iespējas dažādās Latvijas teritorijās    18
3.2.  Informācijas tehnoloģiju izmantošana firmā Oriflame – viens no attīstības veicināšanas faktoriem    20
3.3.  Kosmētikas firmu darbinieku redzējums firmu attīstībai    22
3.4.  Darbinieku un konsultantu izaugsme – kā firmas attīstības garants    25
3.5.  Sabiedrības informētība, attieksme un vēlme iesaistīties tiešajā tirdzniecībā    28
3.6.  Jaunu produktu ražošanas un virzīšanas tirgū iespējas    34
3.6.1.  Produkti veselības aizsardzībai    34
3.6.2.  Produkti bērniem    35
  Secinājumi    39
  Priekšlikumi    40
  Izmantoto avotu saraksts    41
  Pielikumi    43
Darba fragmentsAizvērt

Tematu “Oriflame attīstības iespējas Latvijā” autore izvēlējās, jo jau vairākus gadus ir tiešās tirdzniecības firmas Oriflame neatkarīgā Skaistuma Konsultante. Tiešā tirdzniecība pasaulē kļūst arvien plašāk izplatīta un pieprasīta un arī Latvijā ar to sastopamies vai ik dienas.
Darba mērķis ir noskaidrot vai tiešās tirdzniecības firmai ir Oriflame ir turpmākās attīstības iespējas Latvijā. Autore vēlējās noskaidrot vai pēc gandrīz četrdesmit gadu darba pieredzes pasaulē vēl ir iespējami kādi uzlabojumi firmas darbā.
Lai noskaidrotu vai firmai vēl ir iespējas attīstīties Latvijā konkurences apstākļos, autore pētīja tiešās tirdzniecības firmu biroju, klientu apkalpošanas centru un preču izsniegšanas punktu izvietojumu Latvijā un atlikšu tos uz kartēm, lai noskaidrotu vēl neapgūtos rajonus Latvijā.
Pētījuma bāze ir ļoti plaša, jo praktiski nav cilvēku, kas nelieto skaistumkopšanas un mazgāšanās līdzekļus, piemēram, ziepes, ķemmi un šampūnu. Tāpat iespējams izpētīt dažādu tiešās tirdzniecības kosmētikas firmu klientu apkalpošanas centru, preču piegādes punktu un biroju darbu, lai atrastu efektīvāko attīstības modeli. Tāpat visām kosmētikas tiešās tirdzniecības firmām Latvijā ir interneta mājas lapas un autore iepazinās ar tām, salīdzināja informācijas daudzumu, kas pieejams klientiem un konsultantiem.
Kvalifikācijas darba uzdevumi ir:
1.Iegūt informāciju par kosmētikas tiešās tirdzniecības firmām, kuras darbojas Latvijā.
2.Atrast tukšās biznesa nišas, kuras vēl tiešās tirdzniecības kosmētikas kompānijas nav aizpildījušas.
3.Atzīmēt teritorijas, kurās Oriflame firmai vēl nav klientu apkalpošanas centru,
4.Noskaidrot, kādas informācijas tehnoloģijas vēl iespējams izmantot kosmētikas kompānijas darbā.
5.Noskaidrot kāda ir cilvēku vēlme vēl iesaistīties, attieksme un zināšanas par tiešo tirdzniecību un vai ir vēlme iesaistīties tiešajā tirdzniecībā gan kā pircējiem, gan kā konsultantiem.
Darbā tiks izmantotas dažādas pētnieciskās metodes:
1.Speciālās un uzziņu literatūras studēšana,
2.Statistikas datu vākšana un apkopošana,
3.Darbs ar internetu,
4.Anketēšana un intervijas.
Darba pirmajā daļā autore apskatīja teoriju par tiešo tirdzniecību un tiešās tirdzniecības pamatlicēju atzinumus par šo jautājumu. Darba otrajā daļā darba autore pētīja tiešās tirdzniecības firmu vēsturi un šodienas attīstības līmeni, salīdzināja dažādu tiešās tirdzniecības kosmētikas firmu pieredzi un darbinieku skatījumu uz firmu attīstības iespējām un meklēja ieteikumus attīstībai.
Šo darbu varēs izmantot firmas Oriflame konsultanti, lai veiksmīgi uzsāktu un attīstītu savu biznesu mācoties no labākajiem piemēriem un apgūstot vēl tukšās biznesa nišas, ieviešot jaunākās, vēl neizmantotās informācijas tehnoloģiju iespējas firmas Oriflame turpmākajai attīstībai. …

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties