Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
3,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:427432
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 22.03.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 1 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Teorija: Piegādātāju vērtēšana    3
1.1.  Uzņēmuma piegādātāji un darbinieku lomas    3
1.2.  Alternatīvās informācijas izvērtēšana    4
2.  Praktiskā daļa    8
2.1.  Uzņēmums ICON būtība un piegādātāji    8
2.2.  Esošo un potenciālo piegādātāju novērtēšana    10
  Nobeigums    15
Darba fragmentsAizvērt

Nobeigums
Uzņēmumā ICON ir vairāki piegādātāji, ar kuriem veidota sadarbība jau gadiem ilgi, tomēr kā rāda pieredze ar Tele2, piegādātāji ir jāizvērtē, jo arī stabili partneri ar laiku var kļūt „neizdevīgi”, ienākot jauniem konkurentiem un mainoties tirgus situācijai attiecīgā piegādātāju nozarē. Šajā gadījumā ir svarīgs mārketinga speciālista darbs, kā uzdevums ir novērtēt piegādātāju un atrast optimālāko variantu, kas sasaucas ar izvēlēto uzņēmuma stratēģiju un darbības politiku.
Pētījumā tika ņemti svarīgākie raksturlielumi piegādātāju izvēlē, tomēr jāsecina, ka to novērtējums ir samērā sarežģīts process, ņemot vērā vairākus citus kritērijus, kas ir mazāk nozīmīgi. Mārketinga darbiniekam ir jāizstrādā noteikta sistēma esošo piegādātāju novērtējumam, jo ar laiku parādās tirgū citi – potenciālie, kas spēj piedāvāt labāku variantu. Svarīgs posms ir informācijas meklēšanā pēc principa - būt lietas kursā. Turklāt visa informācija, kas nepieciešama piegādātāja vērtējumam, ne vienmēr ir publiski pieejama, kas sarežģī izvērtēšanas procesu.
Svarīgi ir piesaistīt darbiniekus piegādātāju vērtēšanā, kuri tieši sadarbojas ar piegādātājiem, tas atvieglotu novērtēšanas procesu speciālistam, kurš nosaka to darbības efektivitāti. Kā liecina piegādātāju sadarbības sākuma laiks, lielāka daļa ir 2008. un 2009. gadā pieteiktie, tas liecina, ka uzņēmums laiku pa laikam izvērtē esošos, kā arī iespējamos piegādātājus.
Nav vienāda vērtēšanas moduļa, pēc kura tiek vērtēti visi piegādātāji, daudz ir atkarīgs no uzņēmuma darbības un politikas attiecīgajā jomā. Jāsecina, ka ar laiku, t.i., gūstot lielāku pieredzi tiek atrasts efektīvākais variants to izvērtēšanai. Svarīgi atcerēties, ka arī vērtēšanas kritēriji var atšķirties, vienam uzņēmumam prioritārie raksturlielumi var nesakrist ar citu.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −6,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1313439
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties