Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
3,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:426728
 
Vērtējums:
Publicēts: 16.05.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Elektroniskie mediji ar sava ziņu pasniegšanas veida palīdzību nosaka jautājumus, par kuriem sabiedrība domā un sarunājas. No informācijas daudzuma ziņās un tās pozīcijas lasītāji ne tikai iegūst jaunas zināšanas par tematu, bet arī zināšanas par to, cik liela uzmanība tam pievērsta.

Ne visiem cilvēku viedokļiem pamatā ir racionalitāte un sabiedriskā diskusija. Cilvēki var nebūt spējīgi izveidot saturīgu viedokli, jo viņiem var nebūt izglītības, fona zināšanu vai garīgo resursu, viņiem var nebūt pieeja informācijai, kur ir nepieciešama informēta viedokļa veidošanai.

Cilvēku piederības sajūtu pie noteiktu mediju auditorijas nosaka nevis mediju lietojums, bet identificēšanās ar biežāk izmantojamiem un saturiski tuvākajiem medijiem (dominē internets un TV kā ritualizēti lietots medijs)

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties