Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
21,48 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:424389
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 27.05.2019.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 19 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 20. gs. (1900. - 1999. g.)
2000. - 2010. g.
2011. - 2015. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    5
1.  SOCIĀLO MEDIJU NOZĪME UZŅĒMUMA KOMUNIKĀCIJĀ    7
1.1.  Sociālo mediju jēdziens, attīstība un vēsture    7
1.2.  Sociālo mediju klasifikācija    11
1.3.  Sociālo mediju ietekme uz patērētāju    13
2.  SOCIĀLIE MEDIJI KĀ SIA „INTERINFO LATVIJĀ” ĀRĒJĀS KOMUNIKĀCIJAS LĪDZEKLIS    16
2.1.  SIA „Interinfo Latvijā” izmantotie sociālo mediju veidi un komunikācija    16
2.2.  SIA „Interinfo Latvijā” sociālo mediju komunikācijas SVID analīze    18
2.3.  Sabiedrisko attiecību speciālista darba specifika sociālajos medijos    20
3.1.  Klientu aptaujas analīze    25
3.2.  Uzņēmuma darbinieku interviju analīze    36
3.3.  Konkurējoša uzņēmuma labās prakses piemēra analīze    38
  SECINĀJUMI    43
  PRIEKŠLIKUMI    45
  BIBLIOGRĀFISKAIS SARAKSTS    46
  GRAFISKĀ DAĻA    48
  PIELIKUMI    55
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI
1. Sociālie mediji ir lielisks veids kā veidot ciešākas attiecības ar klientiem un uzlabot uzņēmuma reputāciju. Tā ir vēl nebijusi iespēja uzrunāt konkrētas patērētāju/klintu grupas, ērtā un ātri sasniedzamā veidā.
2. Sociālie mediji gan ietekmē, gan popularitātē pārspēj tradicionālos medijus, ievērojami ietaupot gan finanšu, gan cilvēku resursus.
3. Komunikācija sociālajos medijos nodrošina uzņēmuma un patērētāja dialoga veidošanu. Tas ir nozīmīgs kanāls savstarpēja dialoga un biznesa komunikācijas nodrošināšanā, lai uzlabotu pakalpojuma kvalitāti, veicinātu zīmola atpazīstamību un palielinātu uzticību uzņēmumam.
4. Sociālie mediji ir inovatīva tehnoloģija, kas prasa cita veida mārketinga aktivitātes – pieprasa domāšanu, iesaistīšanos un kreativitāti.
5. Kad runa ir par dažādām sociālo mediju kategorijām, uzņēmumam ir svarīgi apsvērt to, ko katra no tām var darīt uzņēmuma zīmola un patērētāju labā, un noteikti pielāgot savu pieeju, lai iegūtu reālus rezultātus.
6. Sabiedrisko attiecību speciālistam mūsdienās vairs nepietiek ar tradicionālo mediju pielietošanu uzņēmuma komunikācijā. Jāpielieto sociālo mediju komunikācija, sākot ar, piemēram, uzņēmuma sociālā profila izveidi kādā no populārākajiem sociālajiem portāliem Latvijā.
7. Kā piemērotākos un populārākos sociālo mediju kanālus biznesa komunikācijas veidošanai SIA „Interinfo Latvijā” klienti atzīst sociālos tīklus „Draugiem” (76 procenti) un „Facebook” (16 procenti) , kā arī mirkoblogu „Twitter” (5 procenti).
8. „Draugiem” pārklāj lielāko daļu no Latvijas iedzīvotājiem, līdz ar to lielākas mērķauditorijas sasniegšanai tas būtu viens no piemērotākajiem sociālo mediju kanāliem uzņēmumam.

Autora komentārsAtvērt
Redakcijas piezīmeAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties