Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
4,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:422877
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 23.09.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Nedēļas tēma: Mana drošība apkārtnē
Apakš tēmas:
Pirmdiena – Mūsu ceļi (apkārtne un sabiedrība).
Otrdiena – Drošība sēņu valstībā (daba).
Trešdiena – Tikšanās ar meža valstības iemītniekiem (runas attīstība)!
Ceturtdiena – Ciemos pie luksofora (matemātikas priekšstati).
Piektdiena – Esmu pamanāms! (rokdarbi).

Nedēļas tēma: Kā justies droši un pasargātam?
Apakš tēmas:
Pirmdiena – Asumiņi man visapkārt. (apkārtne un sabiedrība)
Otrdiena – Uguns spēles manā mājā (daba).
Trešdiena – Esi uzmanīgs ar elektroierīcēm! (runas attīstība)
Ceturtdiena – Drošības pasaulē (matemātika).
Piektdiena – Mana drošība – mājas (tēlotājdarbība).

Nedēļas tēma: Mana drošība apkārtnē
Pirmdiena
Tēma: Mūsu ceļi
Mērķis: Pieredzes bagātināšana par dažādiem ceļiem, to nosaukumiem, apzinoties drošības pasākumu ievērošanu uz tiem, bērnu aktīvā un radošā darbībā.
Dominante: Apkārtne un sabiedrība
Pakārtotie darbības veidi: Matemātika, runas attīstība, zīmēšana
Uzdevumi:
Paplašināt bērnu priekšstatus par dažādiem ceļiem, to nosaukumiem (lielceļš, taka, iela, bruģis), to kopīgām un atšķirīgām pazīmēm, salīdzinot tos.
Rosināt bērnu patstāvību, brīvi izvēloties transporta līdzekli atbilstoši ceļa veidam un ievērojot savu drošību, izspēlēt sižeta rotaļu, risināt problēmsituācijas.
Aktivizēt vārdu krājumā ceļu raksturojošus īpašības vārdus – taisns, līkumains, līdzens, grubuļains, šaurs, plats.
Vingrināt attīstīt artikulācijas aparātu un regulēt balss skaļumu, atdarinot transporta līdzekļu skaņas (mašīna, traktors).
Veicināt ģeometrisku figūru saskatīšanu un atpazīšanu uz bruģēta ceļa.
Pilnveidot bērnu izpratni par jēdzieniem „šaurs”, „plats”, tos attiecinot, runājot par ceļu.
Rosināt radošās darbības attīstību, darbojoties ar krāsām un krītiņiem, izrotājot katram savu bruģakmeni un apzinoties sevi kā personības vienreizīgumu.
Sekmēt savstarpējas cieņas, sapratnes veidošanos vienam pret otru un paveikto.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties