Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
5,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:418339
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 01.03.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 10 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2000. - 2010. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Vispārēja informācija par SIA „A Aptieka 36”    5
2.  Mārketinga komplekss    7
2.1.  Produktu politika    7
2.2.  Cenu politika    8
2.3.  SIA „A Aptieka 36” atrašanās vieta    10
2.4.  Mārketinga komunikācijas    11
3.  Mārketinga vide    12
3.1.  SIA „A Aptieka 36” iekšējā vide    12
3.2.  Mikrovides faktori SIA „A Aptieka 36”    13
3.3.  Makrovides faktori SIA „A Aptieka 36”    13
4.  Darbs ar klientiem SIA „A Aptieka 36”    15
4.1.  Klientu apkalpošana    15
4.2.  Ieteikumi darbā ar klientiem    16
5.  Klientu aptauja    17
5.1.  Aptaujas rezultāti SIA „A Aptieka 36”    17
5.2.  Priekšlikumi jaunu klientu piesaistīšanai    22
6.  Tirgus segmentēšana SIA „A Aptieka 36”    23
6.1.  Klientu segmentācija    23
6.2.  Tirgus stratēģija    24
6.3.  Jauna tirgus segmenta analīze    25
7.  Konkurentu analīze    26
7.1.  Konkurences situācija SIA „A Aptieka 36”    26
7.2.  SIA „A Aptieka 36” tiešie konkurenti    26
7.3.  Konkurentu cenu līmenis    27
  Secinājumi    28
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    29
Darba fragmentsAizvērt

Lai pieņemtu lēmumu par produktu politiku, jāzina ar kādiem produktiem uzņēmums darbojas vai ar kādiem vajadzētu darboties, jo katram no tiem ir atšķirīgs pircējs, nepieciešamo investīciju apjoms, ir atšķirīgs naudas aprites ilgums un riska pakāpe. „ Sliktu produktu izveidošanai un pārdošanai nepieciešamas lielākas izmaksas nekā labu produktu izveidošanai un pārdošanai.” ( Kotlers, 2003, 156).
Produkts ir viss, kas radīts darba rezultātā, var apmierināt patērētāju vajadzības un tiek piedāvāts tirgū.
Aptieka piedāvā plašu medikamentu klāstu, protams, ka visus produktus nav iespējams uzskaitīt.
Zāļu klasifikācijas kārtība (izdoti saskaņā ar Farmācijas likuma 5. panta 10. punktu un 10. panta 13. punktu, MK noteikumi Nr. 885, Rīgā 2005. gada 22. novembrī). Noteikumi nosaka zāļu (izņemot veterinārās zāles) klasifikācijas kārtību. Zāļu valsts aģentūra, pieņemot lēmumu par zāļu reģistrāciju (pārreģistrāciju), vienlaikus nosaka arī zāļu piederību šādām klasifikācijas grupām:
Recepšu zāles – lietošanai nepieciešams ārstniecības personas rakstiski noformēts norādījums;
Bezrecepšu zāles – var lietot bez ārstniecības personas rakstiska norādījuma;
Aptieka piedāvā Klientu Karti, kura ir SIA „A Aptiekas” klientu lojalitātes programma. Visas tiesības uz A Aptieku klientu lojalitātes programmu pieder SIA „A Aptiekas”, reģ.Nr. 40003723815, Ulbrokas iela 23, Rīga, Latvija. Jebkurā „A Aptiekā” var saņemt „A Aptieku” Klienta Kartes pieteikuma anketu un Klientu Kartes lietošanas noteikumus. Saņemtā anketa jāaizpilda, jādatē un jāparaksta. Aizpildītā pieteikuma anketa jānodod jebkurā „A Aptiekā”, kur farmaceits izsniegs Klienta Karti. Karti var sākt lietot uzreiz pēc tās saņemšanas. „A Aptiekas” Klientu Karte ir SIA „A Aptiekas” īpašums. Klienta Karte tiek reģistrēta iesniegumu parakstījušai personai ar tās norādāmo vārdu, uzvārdu, vecumu, pasta adresi, e-pastu un telefona numuru. Klientu Kartes atlaide neattiecas uz bezrecepšu medikamentiem, maksājumiem ar pārskaitījumu un uz pirkumiem, par kuru pilns vai daļējs norēķins notiek ar dāvanu karti.
Uzrādot Klienta Karti pirms pirkuma veikšanas, Klienta Kartes lietotājs ir tiesīgs saņemt atlaidi pirkumam. Atlaide noteikta 6% apmērā no:
Recepšu medikamentu cenas,
Valsts kompensēto medikamentu cenas,
Privāto apdrošināšanas sabiedrību kompensēto medikamentu cenas.
Uzņēmumam šīs kartes atlaide nekādu peļņu nenes, ieguvums ir tikai klientiem, tādējādi piesaistot klientus. SIA „A Aptiekas” ir vienīgā aptieka, kura piedāvā šādu atlaižu sistēmu. Šajā aptiekā katru mēnesi tiek izsniegtas apmēram 40 jaunas Klientu Kartes.
„Uzņēmums bez maksas piedāvā produktus, par kuriem klienti būtu gatavi maksāt.” (Kotlers, 2004, 67).…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties