Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
4,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:412315
 
Vērtējums:
Publicēts: 16.01.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 9 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2000. - 2010. g.
2011. - 2015. g.
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi:
1. Pateicoties veiksmīgi īstenotajai bankas stratēģijai, izdevīgajiem finanšu produktiem, ka arī augstajam klientu servisa līmenim, DnB NORD Banka ir viena no straujāk augošajām bankām Latvijā.
2. DnB NORD Banka Latvijā ir meitas uzņēmums, tādēļ tai ir jāpakļaujas daudziem norādījumiem un nosacījumiem, ko tai uzliek mātes bankas.
3. A/S DnB NORD Bankai ir 30 filiāles Latvijas lielākajās pilsētās, 2 norēķinu grupas, Hipotekārās kreditēšanas centrs un 8 uzņēmumu apkalpošanas centri.
4. Banka piedāvā plaša klāsta pakalpojumus klāstu kā juridiskām, tā arī fiziskām personām, kas sniedz visus nepieciešamos finanšu pakalpojumus, piedāvājot individuālus risinājumus katrai finanšu situācijai.
5. DnB NORD Bankas cenu politika ir balstīta uz to, lai sabalansētu bankas izdevumus un ieņēmumus, apmierinātu klientu vēlmi saņemt bankas pakalpojumus par zemāku samaksu.
6. Viens no galvenajiem DnB NORD Bankas resursiem ir tās darbinieki, kas ar savām zināšanām un augsto kvalifikācijas līmeni, sniedzot kvalitatīvus pakalpojumus, palielina uzņēmuma peļņu un prestižu.
7. Bankas pakalpojumu patērētāji ir gan patērētāju, gan biznesa, gan starptautiskā tirgus dalībnieki- visas sociālās grupas – gan uzņēmēji, gan strādājošie iedzīvotāji, pensionāri, studenti, un citi.
8. Lai nodrošinātu pilnvērtīgu un drošu ikdienas darbu, ikviena darbība DnB NORD Bankā notiek elektroniski, katram darbiniekam esot savai datu bāzes piekļuves parolei.
9. Bankas klientu skaits 2010. gadā palielinājās par 6,3%, to skaitā par 16% palielinājās bankas klientu- mazo, vidējo un lielo uzņēmumu skaits, arī izdoto maksājumu karšu skaits palielinājās par 25%.
10. Ja klients saprot vajadzību pārveidot savas saistības, tad Banka to atbalsta, dzēšot kredīta kavējuma procentus, un neprasa papildus komisijas
11. DnB NORD Bankai, lai piesaistītu jaunus klientus, paaugstinātu pieprasījumu pēc pakalpojumiem un virzīt jaunus bankas produktus tirgū, ir piesaistošas un izdevīgas mārketinga aktivitātes.
12. Aktīvu kopsummu augšgalā vispirms ir SWEDBANK, SEB Banka, NORDEA Bank Latvija, tad DNB NORD Banka un Citadele banka, kas uzskatāmas par lielākajām konkurentēm.

Autora komentārsAtvērt
Redakcijas piezīmeAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties