Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
2,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:411797
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 26.11.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Mūsdienās reklāma ir kļuvusi par ikdienas sastāvdaļu. Tagad to mēs varam sastapt it visur – braucot sabiedriskajā transportā vai ejot pa ielu. Reklāma redzama avīzēs, laikrakstos un žurnālos, uz preču iesaiņojumiem, uz apģērba un reklāmu stabiem, radio un televīzijā. Tiek reklamēts pilnīgi viss – ne tikai preces un pakalpojumi, bet arī idejas, vērtības un dzīves stili.
Reklāma ir apmaksāta, nepersonificēta komunikācija, kuru veic identificējams maksātājs un kura, izmanto masu informācijas līdzekļus, lai ietekmētu auditoriju par labu gan precei, gan kompānijai. Uzņēmumi sāk tērēt arvien vairāk līdzekļu reklāmai un velta tai arvien lielāku uzmanību. …

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties