Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
14,20 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:408411
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 25.06.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 23 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2011. - 2015. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    5
1.  Uzņēmuma iekšējās un ārējās vides teorētiskie aspekti    7
1.1.  Iekšējās vides raksturojošie faktori    7
1.2.  Ārējās vides raksturojošie faktori    11
1.3.  Netieši ietekmējošā ārējā vide    14
2.  SIA „Club 1934” iekšējās un ārējās vides analīze    17
2.1.  SIA „Club 1934” iekšējās vides raksturojums    21
2.2.  SIA „Club 1934” ārējās vides raksturojums    21
3.  Priekšlikumu izstrāde uzņēmuma SIA „Club 1934” darbības uzlabošanai    34
  Secinājumi un priekšlikumi    40
  Izmantoto avotu un literatūras saraksts    42
  Pielikumi    44
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Pētījuma gaitā tika formulēti šādi secinājumi:
1. SIA „Club 1934” darbojas kopš 2006.gada
2. SIA „Club 1834” ir 3 zvaigžņu viesnīca
3. Uzņēmumā strādā 20 darbinieki
4. Uzņēmums pēdējos 3 gadus strāda ar zaudējumiem
5. Viesnīcā netiek sniegti ēdināšanas pakalpojumi
6. Pārliecinošs vairums viesnīcas viesu ir apmierināti ar saņemto pakalpojumu, kas liecina, ka pakalpojuma kvalitāte ir augsta.
7. Viesnīca nodrošina daudz darbavietas, kas savukārt, ir ļoti nozīmīgi gan valsts sociālajās, gan ekonomiskajās sistēmās.
8. Attīstoties Latvijas ekonomikai, arī viesnīcai club „1934” parādīsies lielākas iespējas attīstīties.
9. Viesnīca piedāvā samērā šauru pakalpojumu klāstu. Trūkstošais tiek aizstāts ar sadarbības līgumiem
10. Vienīgā biznesa klases apartamentu viesnīca Ogres novadā
11. Sakārtota un organizēta organizatoriskā struktūra
12. Viesnīcai ir lieliska atrašanās vieta, kas piesaista ārzemju tūristus
13. Pakalpojumu cenas ir atbilstošas pakalpojuma kvalitātei un pieņemamas viesiem
14. Nepietiekams piedāvājums citu segmentu klientiem
15. Katru gadu viesnīca attīstās, ievērojot klientu vēlmes

Darba autors piedāvā sekojošus priekšlikumus pēc mārketinga anazlīzes viesnīcā „Club 1934”:
1. Izveidot tīkamu piedāvājumu citu segmentu klientiem, sākot ar 2013.gada 1.septembri, SIA „Jūrmalas Mežaparki” uzstādīs bērnu rotaļu laukumu, kurš kopumā izmaksās Ls 208.48, kuru līdzfinansēs eiropas fondi.
2. Popularizēt uzņēmumu sākot ar 2013.gada 1.jūliju, izmantojot tādus reklāmas līdzekļus kā vizuālo reklāmu – plakātu izvietošana pirms Ogres braucienā no Rīgas puses un braucienā no Lielvārdes un no Tīnūžu puses; Divu plakātu izmantošana uzņēmumam izmaksātu Ls 705.00, kuru finansēs viesnīcas direktores sadarbības partneri no trešajām pasaules valstīm.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −35,68 €
Materiālu komplekts Nr. 1333096
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties