Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
2,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:406992
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 28.10.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Ikviens uzņēmums var saskarties ar kādu krīzes situāciju, kas pilnībā apdraud uzņēmuma darbību. Viens no vienkāršākajiem krīzes definējumiem ir : dažādu notikumu sērija ar potenciālu izpostīt kādu uzņēmumu, cilvēku vai reputāciju. Katra problēma vēl nav uzskatāma par krīzi, taču krīzi var uzskatīt par lielu problēmu. Mūsdienās uzņēmumi beidzot ir sākuši pievērst lielāku uzmanību krīzes situācijām, jeb cenšās tās paredzēt un novērst ja nepieciešams. Tātad, katrā uzņēmumā būtu jāizstrādā krīžu komunikācija, kuras galvenie uzdevumi būtu:
Paredzēt krīzes situāciju
Samazināt negatīvo ietekmi
Plānot kā organizācija turpinās darboties pēc krīzes situācijas.

Krīžu menedžments ir stratēģiska plānošana, lai aizkavētu krīzes situāciju un atsauktos uz šo situāciju. Tās galvenais mērķis ir samazināt reputācijas bojājumus, kas radīti krīzes laikā.Tas ir process, kas novērš dažādus riskus un neskaidrības, lai palīdzētu organizācijai darboties stabilāk un kontrolēt savu nākotni. …

Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties