Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
1,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:406821
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 24.08.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Starp ekonomikas un komunikācijas zinātnēm viemēr ir bijusi tāda kā barjera, kas ir kavējusi informācijas plūsmu, ideju apmaiņu un zināšanu ieguvi un to izmantošanu. Jau vairākus gadsimtus abas zinātnes ir ignorējušas viena otru, bet mūsdienās šīs zinātnes ir jāizmanto kopējā darbā, lai iegūtu pozitīvu iznākumu žurnālistikas un masu mediju darbā. Pirmais, kurš izmantoja ekonomikas teoriju žurnālistikā un masu komunikācijā bija Anthony Downs (ekonomists), kā arī pēc tam Freys un Hamiltons izstrādāja savu pieeju starp ekonomiku un plašsaziņas līdzekļiem.
Komunikācijas pētījumi atsaucas uz ekonomiku. Un ekonomika var attīstīt un bagātināt plašsaziņas līdzekļu valodu:
1) Nepieciešams pētīt tuvāk stimulējošo sistēmu, kura darbojas žurnālistikā.
2) Lielāko iesaistīto personu attiecības, kurās žurnālisti ir iesaistīti, nepieciešams analizēt: attiecības ar avotiem, viņu publiku un citiem žurnālistiem (padotajiem, vienlīdzīgajiem, un pārākajiem) jāizmeklē vērīgi.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties