Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
3,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:406286
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 02.11.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi un priekšikumi
LR muita dibināta 1990.gada 2.jūlijā. Muitas kontroles punkts (MKP) „Terehova” darbu uzsaka 1990.gada 25.septembrī. Kopš 1996.gada muitas postenis pieslēgts lokālajam tīklam. 1997.gada 15.augustā uzsāka jaunā muitas punkta celtniecību. Pēc celtniecības kopējā platība sastāda 8 ha.
MKP „Terehova” atrodas Ludzas rajona Zilupes novada teritorija Terehovas sādžā.
Muita kontrolē pāri valsts robežai pārvietojamas kravas, preces un to dokumentāciju, kā arī muitas maksājumu iekasēšanu un citas darbības, kas paredzētas Muitas kodeksa, regulas un citos normatīvajos aktos.
VID LRI MNPND ir LRI struktūrvienība, kas savas kompetences ietvaros organizē un veic pasākumus, lai atklātu un novērstu likumpārkāpumus muitas jomā. Tas darbojas saskaņā ar ES normatīviem aktiem likumu „Par VID”, Valsts civildienesta likumu, likumu „Par nodokļiem un nodevām”, Muitas likumu, LR Ministru kabineta noteikumiem, VID rīkojumiem un instrukcijām, LRI nolikumu, Darba koplīgumu, Darba kārtības noteikumiem, attiecīgā MKP tehnoloģisko shēmu un citiem saistošiem normatīvajiem aktiem.
Robežsargi un muitas amatpersonas uzrauga, lai klienti, kuriem nav jākārto vai kuri pabeiguši robežas šķērsošanas formalitātes, nekavējoties atstātu MKP teritoriju.
Ņemot vērā ES izvirzītās prasības muitas tehniskajam nodrošinājumam, Terehovas MKP muitas var veikt sev uzdotos uzdevumus, izmantojot tās rīcībā esošo tehnisko aprīkojumu.
Pašreizējā autoceļu infrastruktūra MKP „Terehova” pierobežā nav piemērota faktiskajam izbraucoša kravu autotransporta plūsmas apjomam. MKP „Terehova” projektēta caurlaides spēja diennakti ir 350 automašīnas, bet faktiskā caurlaides spēja diennakti ir 450 – 500 automašīnas. No tā var secināt, ka Latvijas pusē periodiski veidojas garas izbraucošā kravu autotransporta rindas, kuras aizņem pilnībā visu izbraucošā transporta joslu un tādejādi apgrūtina citu transportlīdzekļu kustību šajā ceļa posmā.

Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties