Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
3,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:401711
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 27.10.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Lietvedības loma organizācijā    2
1.1.  Lietvedības galvenie uzdevumi    2
1.2.  Lietvedības procesa sastāvdaļas    2
1.3.  Lietvedībā iesaistītās personas    2
2.  Dokumemtu plūsma organizācijā    3
3.  Iestādē lietoto dokumentu raksturojums    4
4.1.  Vēstule, kuras autors ir organizācija    6
4.2.  Atbildes vēstule, kuras autors ir struktūrvienība    7
4.3.  Rīkojums par personālu    8
4.4.  Rīkojums par pamatdarbības jautājumu    9
4.5.  Dokumenta kopija    10
4.6.  Izziņa    11
4.7.  iesniegums direktoram    12
4.8.  Iesniegums par pieņemšanu darbā    13
4.9.  Akts    14
  Izmantotā literatūra    15
Darba fragmentsAizvērt

1. Lietvedības loma organizācijā
1. Ikviena uzņēmuma, iestādes vai firmas laikā tiek gatavoti daudz un dažādi dokumenti. Nav svarīgi, vai lietvedības darbu birojā organizē firmas īpašnieks vai biroja darbinieki- lai rastos patīkams priekšstats par firmu, liela nozīme ir precīzai, akurātai dokumentu noformēšanai un sakārtošanai. Visiem dokumentiem ir noteikta vieta birojā. Gadiem ritot, tie iegūst vēsturisku nozīmi, tādēļ jāprot tos sakārtot pēc svarīguma pakāpes. Ar dokumentu sākas un beidzas organizācijas darbs. Precīza lietvedība dod brīnišķīgu kārtības sajūtu. Laime savukārt ir visu lietu kārtībā.
Lietvedība - ir iestādes darba dokumentēšana un darbs ar dokumentiem.
Tā ir vienota informācijas banka visiem un tā būtiski ietekmē organizācijas darba efektivitāti, stilu un prestižu.
Lietvedības procesi ir pieskaņoti organizācijas darbībai. Tomēr, neatkarīgi no organizācijas specifikas, lietvedība ir pakļauta vienotiem noteikumiem un prasībām.

1.1.Lietvedības galvenie uzdevumi ir sekojoši:
1. Dokumentu sagatavošana un noformēšana atbilstoši pastāvīgajām prasībām;
2. Kontrole par to, kā dokumenti tiek izpildīti;
3. Dokumentu saglabāšana;
4. Lietvedības procesa noteikšana;
5. Organizācijas darbības dokumentēšana;
6. Darbinieku dokumentālā apkalpošana.

1.2.Lietvedības procesa sastāvdaļas ir sekojošas:
1. Dokumentu izstrādāšana un noformēšana;
2. Dokumentu reģistrācija;
3. Dokumentu apgrozība;
4. Dokumentu izpildes kontrole;
5. Iesniegumu, sūdzību un priekšlikumu izskatīšana lietvedībā;
6. Lietu nomenklatūras sastādīšana un lietu veidošana;
7. Lietu sakārtošana un noformēšana turpmākai glabāšanai un izmantošanai;
8. Iestādes arhīva darbs.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −5,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1123198
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties