Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
6,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:392793
 
Vērtējums:
Publicēts: 19.04.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Daudzdimensiju skalēšana attēlo respondentu uztveri un izvēli ģeometriski telpiskā kartē. Daudzdimensiju skalēšana ir patērētāja uztveres un izvēles analīze.

Piemērs
Kādā pētījumā respondentiem lūdza novērtēt – sarindot visus iespējamos desmit bezalkoholisko dzērienu pārus to līdzības izteiksmē. Šie dati tika analizēti ar daudzdimensiju skalēšanas palīdzību un rezultātā deva telpisku attēlu (att. 1).
No aptaujā iegūtās informācijas, horizontālā ass tika apzīmēta ar “kolas garša”. Tab tika uztverts kā dzēriens, kas visvairāk garšo pēc kolas, un 7-Up kā dzēriens, kas vismazāk garšo pēc kolas. Vertikālā ass tika apzīmēta ar “diētiskums”, kur Tab ir uztverts kā visdiētiskākais un Dr. Pepper kā vismazāk diētiskais. Pēc šī attēla var secināt, ka Coke, Pepsi un Coke Classic tiek uztvertas kā ļoti līdzīgas, ko norāda to tuvums uztveres kartē, un Dr. Pepper tiek uztverts kā relatīvi atšķirīgs no pārējām markām. …

Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties