Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
21,48 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:391755
 
Vērtējums:
Publicēts: 31.01.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 15 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2000. - 2010. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Anotācija    3
  Ievads    5
1.  Mārketinga funkcijas un to īstenošana uzņēmumā    7
1.1.  Mārketinga pasākumu komplekss    9
1.2.  Tirgus segmentēšana un konkurences situācijas novērtēšana    21
2.  Attālinātie norēķini kā bankas pakalpojumu veids    25
2.1.  Attālināto norēķinu būtība un veidi    25
2.2.  Problēmas attālināto norēķinu sniegšanā un šī pakalpojuma attīstības iespējas Latvijā    35
3.  A/S „Hansabanka” kā attālināto norēķinu piedāvātāja    42
3.1.  Tirgus segmentēšana AS „Hansabanka” darbībā    43
3.2.  A/S „Hansabankas” internetbankas pakalpojuma konkurētspējas pētīšana    45
3.2.1.  Latvijas trīs internetbanku salīdzinājums    46
3.2.2.  Internetbanku pakalpojumu salīdzinājuma apkopojums    50
3.3.  Cenu veidošana un pakalpojumu virzīšana A/S „Hansabankā”    53
4.  A/S „Hansabankas” klientu aptaujā iegūtie rezultāti un to analīze    64
  Secinājumi un priekšlikumi    74
  Izmantotās literatūras saraksts    77
  Pielikums    78
Darba fragmentsAizvērt

Mūsdienās labklājības līmenis ir lielā mērā atkarīgs no banku darbības. Cilvēku dzīve ik dienu ir saistīta ar bankām, it sevišķi, uzņēmējiem jeb biznesa cilvēkiem. Piemēram, studentiem ar bankas palīdzību tiek maksātas stipendijas, strādājošiem izmaksā algas, tiek piedāvāti līzinga pakalpojumi kādas preces iegādei, ir iespēja ieguldīt naudu bankās uz depozītnoguldījumu, kā arī tiek veiktas daudz citas operācijas ar banku starpniecību. Bez banku iejaukšanās uzņēmējdarbībā daudzi uzņēmumi nemaz nevarētu pastāvēt – tiem ir vajadzīgi apgrozāmie līdzekļi, kā arī uzņēmējdarbības uzsākšanai bankā parasti tiek ņemts kredīts.
Latvijā pastāv vairākas bankas („Hansabanka”, „SEB Unibanka”, „NORD/LB” un citas), tāpēc katrai bankai ir jāizdomā sevišķs mārketinga paņēmiens kā piesaistīt jaunus un noturēt jau esošus klientus, tāpēc mārketinga pasākumi veido ar vien ievērojamāku daļu no bankas kopējām izmaksām, kas pamatā izskaidrojams ar konkurences saasināšanos. Parasti bankas ļoti aktīvi veic reklāmas kampaņas, kuras informē potenciālo klientu par piedāvātajiem pakalpojumiem, kā arī bankas bieži sponsorē dažādus sporta, kultūras pasākumus. Tā rezultātā, bankas savus pakalpojumus cenšas padarīt pēc iespējas pieejamākus, piemēram, iegādājoties jaunu automašīnu, tās īpašniekam vairs nav nepieciešams doties uz kādu no bankām, lai noslēgtu līgumu par līzinga pakalpojumiem, jo šos pakalpojumus var saņemt turpat autosalonā.
Bankas lielu nozīmi piešķir tieši apkalpošanai, jo no tā lielā mērā būs atkarīga klienta izvēle nākotnē. Bankas darbinieks ir persona, kam klients uzticas un gaida padomu, un uz kuru viņš var paļauties. Tāpēc bankas darbiniekam ir jānodibina attiecības ar klientu uz ilgāku laiku, kuras rezultātā banka iegūs daudz vairāk nekā, ja klientam tiks piedāvāts pakalpojums (prece), kura tam nemaz nav vajadzīga. Tādēļ bankās notiek darbinieku apmācības, pirms viņš reāli sāk strādāt.
Šajā darbā sīkāk tiks izskatīti bankas attālinātie norēķini, tie ir, internetbanka, automātiskā rēķinu apmaksa, mobilā banka, telefonbanka un bankomāti. …

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties