Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
9,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:383273
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 01.06.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 6 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Uzņēmuma raksturojums    4
1.1.  Uzņēmuma nosaukums, īpašnieki, atrašanās vieta, darba laiks    4
1.2.  Piedāvātās preces un pakalpojumi    4
1.3.  Misija un galvenie uzņēmumi mērķi    5
2.  Tirgus analīze    6
2.1.  Potenciālie klienti    6
2.2.  Tirgus segmentācija    6
2.3.  Potenciālo klientu aptauja    8
2.4.  Konkurenti    10
2.5.  Konkurentu rasturojums    11
2.6.  Konkurentu analīze    12
3.1.  Ēdinašanas uzņēmuma platības aprekins    14
3.2.  Apmeklētāju skaita aprēķins    14
4.  Ražošanas plāns    16
4.1.  Ēdienkarte, dzērienu karte    16
4.2.  Kvalitātes kontroles pasākumi    18
5.  Mārketinga plāns    19
5.1.  Cenas noteikšana, atlaižu piemērošana    20
5.2.  Atlaides    20
5.3.  Raklāma    21
5.4.  Logo    22
6.  Finanšu plāns    23
6.1.  Vienreizējās izmaksa    23
6.2.  Ikmēneša izmaksas    24
6.3.  Peļņas gūšanas plāns uz 5 gadiem    27
6.4.  Kredīts    29
6.5.  Peļņas gūsanas grafiks    29
7.  Jaunas kafejnīcas virzīšana tirgū    30
8.  SVID analīze jaunajai kafejnīcai    34
9.  Risks    36
10.  Kopsavilkums    37
11.  Izmantotā literatūra    38
Darba fragmentsAizvērt

KOPSAVILKUMS
Sākumā, domājot par mārketinga plāna izstrādi, sākam interesēties par uzņēmējdarbības attīstību Latvijā, mēs vācām un apkopojam dažādus materiālus šajā sakarā. Jo īpaši mūsu uzmanība tika vērsta uz uzņēmumu stāvokli un veidošanos valsts lielākajās pilsētās, kas ir ārpus Rīgas, ar mērķi būt informētiem par biznesa un ekonomisko attīstību laikā, kad dibināsim paši savu uzņēmumu.
Vairāk šo informāciju aplūkojot un izdarot skaitliskus uzmetumus par finansu līdzekļu nepieciešamību un iespējamo peļņu, kopīgi nonācām pie secinājuma, ka pēc kafejnīcas mājas virtuves gaumē Salaspilī būtu pietiekoši liels pieprasījums, lai šo domu izvērstu plašākā plānā un veiktu tās realizāciju dzīvē. Darbu rakstot un veicot vairākus pētījumus sakarā ar vietējo tirgu Salaspilī, mēs tikai arvien vairāk pārliecinājāmies par šīs domas vēlamo realizāciju un rentabilitāti. Tāpat arī mēs veicām izpēti par konkurentu attīstību, to darbību, pakalpojumiem, kvalitāti. Paši apmeklējām tāda tipa uzņēmumus un centāmies atrast viņu labākās īpašības, no kā varētu mācīties, un arī kļūdas, no kā piesargāties, to visu apskatot ļoti kritiski.
Paveicot visu darbu, pašiem mums radījās, ka mūsu projektu var rezlizēt īstajā dzīvē. Protams, sekojot ekonomikas izmaiņam arī turpmāk, kā arī tirgus pierprasījumam, mēs varēsim sīkāk izpētīt visus mūsu trūkumus, lai nākotnē mēs varētu realizēt savu plānu cik vien veiksmīgāk tas varētu būt.
.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties